Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

En ting er at han priser bilen etter hva han har bukt penger på den, noen andre ting er at bilen er så personlig modifisert, at folk flest ikke har noe sans for det.

I tillegg sier stylingen en hel del om kjøringen til eieren, og sjansen for at den er rævkjørt og ikke bilen hos Øya med kun 1 eier ikke er det er høy.

Synes det er fasinerende at du føler at din mening er et fasitsvar. Ja, prisen var i grunn uforsvarlig høy sammenlignet med den andre du linket til. Men bilen var i min mening veldig stilren og diskrè stylet. I hvilken måte var bilen veldig personlig modifisert egentlig? Stylinga sier absolutt ingenting om kjøringa til eieren, det er varierende som alt annet. Ofte så er det slik at har man coilovers og styling så tar man det rolig og passer seg for alle hull i veien.

 

Kanskje ta det litt roligere fremover med fordommer og bedømme folk?

At jeg sier sjansen er større er ikke å påstå noe fasitsvar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Til eierens forsvar kan jeg si at disse setene skjolder lett, av en eller annen merkelig grunn. Har samme seter i min egen bil, og jeg sølte litt vann i setet, og det ble skjolder med en gang. Måtte rense setet to ganger for å få det bort pluss gjentatte påføringer med CG Green Clean og vann + skrubbing. (Det var bare vann jeg sølte, jeg lover!)

Endret av ChristR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...