Gå til innhold

Lost 4x3- "The Economist" (USA)


Anbefalte innlegg

Liker også flash forwards, og ingenting er som et godt mysterie eller femti, det er jo det Lost handler om. Men ærlig talt, bør det ikke skje noe på øya snart? Vi vet jo snart alt om hvem som kommer til å komme seg av øya, skribentene dreper på en måte spenningsmomentet i så måte (blir nesten spoilere)

Og selv om dette er underholdende, mener jeg det hadde vært mer spennende å finne det ut etterhvert som handlingen går videre. Og som sagt, det skjer jo lite eller ingenting på øya. Vi vet fortsatt ikke mer enn vi gjorde i slutten av forrige sesong. Hva vil egentlig båtfolka?!

 

Dette er den eneste virkelige klagen jeg har på episoden, sesongen egentlig. Men i tilleg har jeg så mange spørsmål at jeg nesten sprekker! Hvem er Ben egentlig? Hvorfor er han ettersøkt, om dette ikke bare er noe tull chopperfolka kom på (tror jeg ikke) Hvem er den mystiske negeren som dukker opp over alt, og hva er hemmeligheten Jack og Hurley snakker om i basketballhallen. Dette er bare spm. fra denne sesongen, jeg har enda ikke fått svar på tinga jeg lurte på fra tidligere sesonger.

 

Problemet med alle disse mysteriene er, at hvis de går ubesvart over lang tid - så er det en fare for at folk glemmer ut/slutter å bry seg når svaret faktisk kommer...

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har de nok helt sikkert. De har visst om øya og vet tydeligvis noenlunde hva en skjuler, men endelig har de kommet dit og kan undersøke den nærmere. Å ha tak i Ben må muligens henge sammen med både ting på og utenfor øya. Hvorfor de valgte å sende denne brokede forsamlingen er jeg spent på, jeg lurer på om motivene deres kan være å finne i folkenes egenskaper og spesialfelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...