Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så en Mercedes SLS på Tåsen i Oslo i stad. Rakk ikke ta bilde, dessverre. Nyyydelig bil. Noen som vet hvor mange som ruller i Norge?

 

Mener å huske at de har solgt rundt 10 stykker.

 

Usikker på hvor mange av disse som er levert enda. Hvis den du så hadde Bertel O. Steen skrevet på døra (i sølv, vanskelig å se), så er det nok deres demobil.

 

Mæget grom bil. Moro å ratte noe med nesten 600 hester. ;)

Lenke til kommentar

Så en Mercedes SLS på Tåsen i Oslo i stad. Rakk ikke ta bilde, dessverre. Nyyydelig bil. Noen som vet hvor mange som ruller i Norge?

 

 

Sist jeg hørte noe hadde Bertel O. Steen solgt 11 stk. Det var 1-2 måneder siden. Er jo en "billig" bil, hvis du sammenligner med SLR. Halv pris på bremseskiver også. 120.000,- per stk i motsettning til 240.000,- :p

 

Vanskelig var det å kjøre forbi en fotoboks i 50km/t også. Har aldri prøvd noe så rått.

Lenke til kommentar

Så en Mercedes SLS på Tåsen i Oslo i stad. Rakk ikke ta bilde, dessverre. Nyyydelig bil. Noen som vet hvor mange som ruller i Norge?

 

Mener å huske at de har solgt rundt 10 stykker.

 

Usikker på hvor mange av disse som er levert enda. Hvis den du så hadde Bertel O. Steen skrevet på døra (i sølv, vanskelig å se), så er det nok deres demobil.

 

Mæget grom bil. Moro å ratte noe med nesten 600 hester. ;)

 

Den var svart denne her. Har forsåvidt sett demobilen også, på vei til Tjøme.

Ziuuuung, hvordan i kråkenes navn har du fått prøve en SLS?

Endret av Dassen
Lenke til kommentar

Hmmm..

 

Var i Gøteborg i helgen og jeg så noe helt sykt i rushen på vei ut av byen. En Ferrari 430 (må ha vært noe special edition eller noe), BR-registrert, hvit med to svarte fartsstriper. I tillegg hadde den en gås på sidedørene og navnet "Gasse" under. Hva faen... Noen som vet mer om denne?

 

Med her kommer det kule:

Lenger sør for Gøteborg blir jeg passert av flere M3 og M5 i forskjellige farger, noe som lignet på Ascari/Farboud elns (aldri sett sånn sportsbil før), hvit R8, RS4 og en M6. Jeg rakk ikke å ta bilde for de kom i flokk og de kom fort. Du kan tenke deg at jeg ligger i 140 ca, men farten de passerte meg i kan sammenlignes med å gå langs motorveien og se farten bilene passerer deg i.. Anslagsvis minst 200. Fikk ihvertfall dratt opp telefonen i tilfelle flere kom, og det kom to til (en 430 og en S5) som kjørte slalom mellom alle bilene bak meg og dermed hadde litt lavere fart. Det kom deverre ikke fler.

 

Skal laste opp bildet når jeg får anledning.

 

S5 foran Ferrari'en..

post-116700-1283762114,3428_thumb.jpg

 

Var rimelig feit lyd i denne også

post-116700-1283762141,9514_thumb.jpg

 

Årsbeste i styling - rakk ikke å ta bilde forfra, men det var ikke penere der...

post-116700-1283762210,2049_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har også kjørt RCZ med dieselen, og må si jeg ble imponert.

God følelse i interiøret, meget bra eksteriør og meget god dieselmotor.

Den jeg kjørte var demobilen vi har på jobben.

Hvit, karbon tak, svarte 19" felger.. Fikk maaange blikk på den turen ja.

Fy søren! Har egentlig vært litt skeptisk til designet på den, men kjørte en forbi meg idag og WOW, what a beauty egentlig!

Lenke til kommentar

Har også kjørt RCZ med dieselen, og må si jeg ble imponert.

God følelse i interiøret, meget bra eksteriør og meget god dieselmotor.

Den jeg kjørte var demobilen vi har på jobben.

Hvit, karbon tak, svarte 19" felger.. Fikk maaange blikk på den turen ja.

Fy søren! Har egentlig vært litt skeptisk til designet på den, men kjørte en forbi meg idag og WOW, what a beauty egentlig!

Så du en hvit en med svarte felger i dag, så var det meg siden jeg disponerer bilen i hele dag :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...