Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Fy faen nå gleder jeg meg ass! Jeg og vennen min skal løpe som bare faen for å komme langt forran :woot: Surt at jeg ikke kan ta med cammet eller noe å drikke, har ikke tid til å kjøpe drikke :p

Jeg tar ALLTID med meg noe å drikke, blir lett dehydrert på sånne steder.. merket det godt på maiden i bergen 06 iallefall. Bare gjem en flaske olden på innerlommen.

Lenke til kommentar
Jeg tipper det, det står jo på billeten at det ikke er lov.

 

På Valle Hovin i fjor, ble jeg ikke fratatt kameraet. Det var bare et kompaktkamera, dog. Ikke et speilrefleks som jeg hadde planer om å ta med nå :p

Så vaktene det, men tok det ikke? Isåfall tar jeg med mitt filmkamera. (Ikke no sånt spessielt kamera, men jeg vil ha minner!)

Lenke til kommentar
MEET AND GREET PASS RULES

 

You may enter to win a meet and greet pass at as many shows as you like, but remember that you can only win once per year (365 days). Choose wisely - if you win a pass for a date that you will not be at, you may not win again for the remainder of the year period. Only one pass will be given out per clubber - sorry, no guests. You must have your own ticket to the show. You must be an active Club Member day of show to win a meet and greet pass. YOU MAY ONLY WIN ONE PASS PER YEAR (365 days), AND THE PASS IS NOT TRANSFERABLE.

 

Fra www.metclub.com, meet and greet siden.

Endret av plaank
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...