Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000?

Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000?

Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter.

 

Jeg tror det er mange som blir lurt av dette. De ser 800 kr og tenker "lett, for faen!"

De fleste blir heller skuffet når de ringer vedkommende som selger billetten.

Lenke til kommentar
Jeg ser at veldig mange billetter ligger på finn til "offisiell" pris nå. Hva er grunnen til at de har gått ned fra 3-4000?

Det er ikke tillatt å legge ut billetter til høyere pris, slike annonser blir slettet. Du må nok likevel regne med å punge ut en del ekstra for å få tak i billetter.

 

Populært kalt ekspedisjonsoppkrav.

Lenke til kommentar

Setliste fra Nürnberg i går

 

Creeping Death

For Whom The Bell Tolls

Rid The Lightning

Harvester Of Sorrow

Bleeding Me

No Remorse

Devil's Dance

...And Justice For All

Fade To Black

Master Of Puppets

Whiplash

Nothing Else Matters

Sad But True

One

Enter Sandman

- - - - -

Die, Die My Darling

Motorbreath

Seek and Destroy

Lenke til kommentar

Jepp, og Kirk har fått to ny gitarer!

 

En V gitar malt i litt gult og svart, tror det var en Gibson. Og en enda en ESP med noe grønn grafikk, den var knallstilig. :) Dro til Rock am Ring først og fremst for å se Metallica, siden jeg ikke kan komme til Bergen. Jeg sier bare gled dere til Bergen, for de er virkelig i form altså! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...