Gå til innhold

Metallica til Bergen 16 juli 2008


DrThomas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står jo ganske greit på metclub.com under "more info"

 

TICKETS AND MEET 'N GREET PASSES

As the Mighty Metallica Machine ploughs across the globe, bringing fans their own brand of ear-splitting metal, Metallica Club Premier Members can always be found hanging in the best seats of every stadium, arena or club. Exclusively through the Club, Premier Members are given the opportunity to purchase tickets to virtually every show on the tour's itinerary. And, as if that weren't enough, the Club also gives Premier Members a chance to be a part of every fan's dream - the Meet & Greet. This is a chance for Premier Club Members to not only see the band perform up close and personal, but also a chance to meet members of the band! Unfortunately we can't take all the Clubbers at any given show, so to keep this opportunity fair to all Members, the Club conducts a lottery at each show.

 

Så vi må da bestille International premier, for å få lov til å bli med på meet & greet

Lenke til kommentar

Jeg hørte at dette blir spillelisten!:

 

01. Creeping Death

02. For Whom The Bell Tolls

03. Ride The Lightning

04. Harvester Of Sorrow

05. The Unforgiven

06. ...And Justice For All

07. Devil's Dance

08. Disposable Heroes

09. Welcome Home (Sanitarium)

10. Master Of Puppets

11. Whiplash

------------

12. Nothing Else Matters

13. Sad But True

14. One

15. Enter Sandman

------------

16. Last Caress

17. So What

18. Seek & Destroy

 

Det var iværtfall spillelisten i Polen.

Lenke til kommentar
Den vil nok inneholde mange av de sangene, men litt kjedelig om de spiller akkurat samme lista på alle giggene? :o

 

Det der kunne forsåvidt vært min egen "best of" liste :p

Jeg håper vi får Orion, Damage inc. , Dyers Eve, Escape og Trapped Under Ice! :new_woot:

Lenke til kommentar

Folk legger vel ut billetter til vanlig pris for å "late" som om de ikke er svartebørshaier? En kompis av meg ringte en fra Finn.no som annonserte billett til 800 kr. Han skulle ha 2000 for den.

 

Lå forøvrig ute i Bergensvågen i en venns båt på søndag og hørte på Kiss. Begynte da automatisk å glede meg til Metallica. Herregud så kos det skal bli! Enormt. :)

Lenke til kommentar
Folk legger vel ut billetter til vanlig pris for å "late" som om de ikke er svartebørshaier? En kompis av meg ringte en fra Finn.no som annonserte billett til 800 kr. Han skulle ha 2000 for den.

 

Lå forøvrig ute i Bergensvågen i en venns båt på søndag og hørte på Kiss. Begynte da automatisk å glede meg til Metallica. Herregud så kos det skal bli! Enormt. :)

Jeg la inn bud på 850, fordi han sa at det var prisen de ble solgt for. Men det endte med at jeg måtte betale 1700.. :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...