Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa vel strengt tatt at han skulle "slække" uansett, fordi han hadde jobba så hardt i 7 uker, og fordi han mente at Catharina aldri har jobbet.

 

Men AK snakket om at det bare var 3 uker igjen? Hvordan er det det funker, egentlig? Er vel bare 2 i finalen? Er det en semifinale eller noe, hvor f.eks 5 (vet ikke hvor mange det er igjen etter 3 uker :p) blir til 2?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741
Er helt sykt....

 

Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig??

 

Hun overreagerer en smule. Hun som burde be om å få tilbake vennskapet de hadde.

 

Håpet på at AK skulle vinne, men nå holder jeg heller på Geir O. Hvis vestkant-berta med vond rygg vinner går jeg å bygger en galge.

Lenke til kommentar
Er helt sykt....

 

Bare tåpelige folk der inne.... Hør på AK da... er det mulig å være mer barnslig??

 

Hun overreagerer en smule. Hun som burde be om å få tilbake vennskapet de hadde.

 

Håpet på at AK skulle vinne, men nå holder jeg heller på Geir O. Hvis vestkant-berta med vond rygg vinner går jeg å bygger en galge.

 

Bygg en til meg å da :D

Lenke til kommentar
Han sa vel strengt tatt at han skulle "slække" uansett, fordi han hadde jobba så hardt i 7 uker, og fordi han mente at Catharina aldri har jobbet.

 

Men AK snakket om at det bare var 3 uker igjen? Hvordan er det det funker, egentlig? Er vel bare 2 i finalen? Er det en semifinale eller noe, hvor f.eks 5 (vet ikke hvor mange det er igjen etter 3 uker :p) blir til 2?

 

Det er 6 stykker igjen når finaleuka begynner, men deretter ryker de en etter en. Tror det ryker 2 på mandag, 1 på onsdag og 1 før den siste kunnskapskampen i finalen på lørdag hvor det står igjen 2 stykker. Hvertfall ca sånn det har vært før.

 

(Ja, finalen er lørdag 12. april)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Hvis ikke hun med ryggskade trekker seg da. Jeg tror kristiandsunneren sitter hjemme i sofaen, koser seg og ser på at han lagde litt liv ved å velge storbonden han gjorde.

Lenke til kommentar
Det var en kjedelig episode idag.

 

Tv2 overfokuserer på kranglingen. Hele episoden gikk jo med på drittslenging mot katarina og denne tåpelige krangelen mellom paret.

 

Skulle ønske at de hadde fokusert mere på jobben med selve ukesoppdraget.

 

Helt enig...gadd faktisk ikke se hele engang. Alle eg holdt med er jo vekk ut uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...