Gå til innhold

Farmen - Kampen For Tilværelsen


Anbefalte innlegg

Catharina raser mot Tv2 mener hun nok en gang blir fremstilt feil...

blir bare bedre og bedre dette :grin:

Mener du hun er riktig fremstilt?

 

Alle forstår jo at de klipper og limer som de vil. Vi ser 3 timer av 168, så det sier seg jo selv.

Bare se på Åge Hareide, han ble klippa i dag/i går. Tv2 sa faktisk unnskyld til han da.

Sikkert ikke helt riktig, men uansett må hun jo være "giddalaus" og klage mye mer enn alle de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om det er mulig å mislike mammadalten og moren mer enn det jeg gjør. skremmende egentlig, med tanke på at jeg ikke har møtt dem personlig. :(

 

Ja, jeg synes også det er uforståelig hvorfor så mange har så sterke negative følelser for mor og sønn basert på de få minuttene vi har sett de på skjermen.

 

Det er en liten tankevekker at et realityshow kan engasjere og vekke så mye følelser hos folk.

 

Beviser vel at Tv2 har gjort en god jobb med produksjonen.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er mulig å mislike mammadalten og moren mer enn det jeg gjør. skremmende egentlig, med tanke på at jeg ikke har møtt dem personlig. :(

 

Ja, jeg synes også det er uforståelig hvorfor så mange har så sterke negative følelser for mor og sønn basert på de få minuttene vi har sett de på skjermen.

 

Det er en liten tankevekker at et realityshow kan engasjere og vekke så mye følelser hos folk.

 

Beviser vel at Tv2 har gjort en god jobb med produksjonen.

 

sant. det er fort gjort å glemme at tv2 og redigering står for over 90% av inntrykkene vi får av disse folka.

Lenke til kommentar
Lurer på om det er mulig å mislike mammadalten og moren mer enn det jeg gjør. skremmende egentlig, med tanke på at jeg ikke har møtt dem personlig. :(

 

Ja, jeg synes også det er uforståelig hvorfor så mange har så sterke negative følelser for mor og sønn basert på de få minuttene vi har sett de på skjermen.

 

Det er en liten tankevekker at et realityshow kan engasjere og vekke så mye følelser hos folk.

 

Beviser vel at Tv2 har gjort en god jobb med produksjonen.

 

sant. det er fort gjort å glemme at tv2 og redigering står for over 90% av inntrykkene vi får av disse folka.

 

Ja, vi danner oss en oppfatning av disse personene hvordan de oppfører seg i spillet på Farmen. Helt klart at måten de snakker på og prater dritt om hverandre er påvirket av at de er deltakere i et realityprogram.

Man skal være rimelige naiv for å tro at de oppfører seg på samme måte i det virkelige liv.

Lenke til kommentar

Hmm, litt endring i reglene i år ser det ut til.

 

Regeloppklaring

 

Nå er det bare to gutter igjen på Farmen, og det er Geir Ove og Torkel. Men hva skjer hvis en av dem ryker ut? Vil da den andre være immun frem til finaleuka?

 

Svaret er nei! Reglene på Farmen er slik at hvis vi ender opp med bare en gutt på gården før finaleuka starter, kan han fortsatt bli utfordret til førstekjempe. Han må da velge blant jentene som er igjen, og de møtes i kunnskap - siden dette er den eneste kjønnsnøytrale tvekampen vi har på Farmen - før finaleuka starter.

 

Hvis ei jente blir valgt som førstekjempe, må hun velge en jente som motstander - som vanlig - og da kan de velge fritt blant tvekampene våre.

 

Hvis en av de to gutta blir storbonde, kan han utfordre den andre gutten som førstekjempe - og den mannlige førstekjempen må da igjen velge ei jente som andrekjempe. Tvekampen blir kunnskap også her.

Lenke til kommentar

Hva skjer med likestillingen for tiden forresten? Den har jo uansett sklidd ut for lenge siden. Se på ungdommen i dag. Guttene blir mer og mer feminine, mens jenten forsøker best mulig å være menn. :hmm:

 

Hvis det er så viktig for damene, så la alle øvelsene og tvekampene på farmen være like for alle. hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...