Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Ja, da har jeg bestemt meg for å gi Age of Conan en ny sjangse til å imponere. Bestemte meg for å benytte meg av den 2 gratisuker-kampanjen de kjører. Har en Conq på level 40-ett eller annet, men tror kanskje jeg har lyst til å starte noe nytt - bare for å komme helt inn i spillet igjen. Litt usikker på hva jeg har lyst til å rolle, men jeg tror kanskje jeg har lyst til å prøve en DPS-caster.

Du kan jo lvle deg opp til lvl 50, så bruker du denne "lag en ny lvl 50". Eller var det for oss som hadde en i lvl 50 fra før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tatt i bruk gamle HoX'en min som nå er blitt lvl 64 :)

Ser ikke helt den utrolige store forskjellen, men gøy er det like vel. Den største forskjellen jeg legger merke til er at det er mye mer aktivt PvP ute i villmarka, du får ingenting gratis der. Har ikke komt meg av gårde til PvP områdene enda, tenkte jeg skal gå der når jeg er ferdig med Thunder River.

Noen som har en bra PvP build med HoX forresten, sliter litt mot andre spillere men samtidig så gruser jeg opptil 3 mobs som er 5 lvl over meg.

Har vurdert disse buildene her:

 

Avatar/PvP

 

Magebuild

 

Har ikke bilde av builden jeg bruker nå, men er vel 70% possession og resten avatar, siktet mot firelance men har ikke fått den enda.

Lenke til kommentar
Jeg har tatt i bruk gamle HoX'en min som nå er blitt lvl 64 :)

Ser ikke helt den utrolige store forskjellen, men gøy er det like vel. Den største forskjellen jeg legger merke til er at det er mye mer aktivt PvP ute i villmarka, du får ingenting gratis der. Har ikke komt meg av gårde til PvP områdene enda, tenkte jeg skal gå der når jeg er ferdig med Thunder River.

Noen som har en bra PvP build med HoX forresten, sliter litt mot andre spillere men samtidig så gruser jeg opptil 3 mobs som er 5 lvl over meg.

Har vurdert disse buildene her:

 

Avatar/PvP

 

Magebuild

 

Har ikke bilde av builden jeg bruker nå, men er vel 70% possession og resten avatar, siktet mot firelance men har ikke fått den enda.

Sånn ser builden min ut nå

 

Er lvl 55 og denne funker bra i pvp. Har nettopp begynt å spille igjen etter et års pause, så den er helt sikkert ikke optimal. Flame lash er et feat du absolutt burde specce. Er et longrange spell som er bra til å ta ut fiender på avstand. Gjør ikke så værst damage heller.

Lenke til kommentar

Det som er greit med Hox'ene er at de har veldig bra area damage, så det gjelder bare å finne ut hvor mange mobs du tåler, du dreper 5 ca like fort som 1 hvis du er flink å styre slagene dine, men du er veldig sårbar for spesielt ranged og caster mobs. Jeg har også nettopp begynt igjen og det kan være jeg som suger i PvP men jeg får skambank hele tiden, men det er også fordi jeg aldri har hatt en "fair" fight.

 

Hvis jeg finner en på mitt lvl og angriper han, så stikker han bare av, venter til jeg går på noen mobs så kommer han i ryggen på meg, ellers får jeg mye grise bank av gankergangs som gjerne er opptil 10 lvl under meg, men når de er 3 så blir jeg bare maktesløs. Verste er at du kan ikke ta hevn heller, da blir du en "criminal". ( hvis du angriper folk et visst antall lvl under deg)

 

Er lvl 65 btw, den var 62 når jeg begynte igjen.

Lenke til kommentar
Er det mulig å bytte server med characteren sin uten å lage ny?

Er så jævlig lei ganking, valgte PvP fordi jeg ville ha muligheten til en fight i ny og ne, helst en fair en.

Ikke for å bli voldtatt av 3-4 stykk, helst mens jeg holder på med noen mobs

Det er mulig, men det koster penger.

 

ps: hvis det er en lav-level character så kan bare lage en ny på en PvE server som f.eks Crom. Det går rimelig fort å levele på en PvE Server.

Lenke til kommentar

Digger Xibaluku instancen. En av mine favorittinstancer i de mmo jeg har spilt. Brukte mellom 6-7 timer første gang å klare den. Mange gav opp på siste bossen og leavet så jeg endte å bruke 2,5 timer på den. Den bossen var vanskelig, men veldig gøy. Skal prøve neste gang å ta den hemmelige slange bossen, har hørt man får en pet fra den.

Skulle ønske alle instancer var på nivå som denne, du får skikkelig utfordring ut av den.

Lenke til kommentar

Off, nei det blir for dyrt. Da får jeg heller lage meg en ny char på en PvE i tillegg, har jo en gratis lvl 50 :)

Er ikke noen her som spiller på fury som vil teame opp litt da, jeg er for tiden i Aztek outpost, men har sikkert en hel haug med uløste quest rundtom, har ikke noe imot å hjelpe folk med quest heller, så lenge det ikke er alt for langt under lvl 60 mobs der.

 

Spiller mest på kveldstid mellom 8-12, pleier å spille 1-3 timer om gangen.

Nick i spillet er Einherjar, er ikke med i noe guild, enda.. Gidd ikke å melde meg inn i noe før jeg drar på ferie. (Skal til Praha neste tirsdag :D )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...