Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Og nok en gang assassin sin tur å bli tatt bakfra. Sukk.

 

Assasin sin tur kommer nok snart, regner med alle klasser skal bli balansert og løftet opp på samme nivå.

Funcom hadde egentlig planer å legge med Iron Tower lv80 instance i denne patchen, men regner med de venter med det til flere klasser er balansert.

Endret av Suder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Prøvde AoC når det kom ut, men siden pcen min reagerte kraftig på AoC (lag, characteren så og si hoppet framover på skjermen). Så jeg slutta etter noen uker.

Så lurte jeg bare på om nå som det har gått (ehm) noen år? Om spillet har fått en bedre 'optimaliser' eller det er kanskje feilt ord.

Jeg vet at pcen min ikke kan kjøre AoC på fult men jeg burde klare det relativt greit på medium settings. Så hvis det er mere flyt i spillet nå så vurderer jeg å komme tilbake, eller prøve ut Lotr: online igjen.

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Prøv ut selv, last ned trial eller noe:)

Spillet er ikke det samme som det var får 1 år siden...

Viktig ting da er å ha nok ram på pcen.

 

Edit: litt interessant: link

Ny valuta i aoc. Kan kjøpe ting etter hvor mange mnd du har spilt, he he.

Endret av Suder
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Necro, Bear Shaman, Demo, Hox, Tos, ranger og Guardian er alle særs gode klasser i PvP.

 

Necro og demo er vel de to klassene hvor man begynner å eie andre raskest.

 

Ok. Usikker på om jeg vil være en mage class, virker ikke like gøy som en melee class.

 

Samtidig ser Ranger spennede ut, men det faktum at de ikke kan skyte multiple targets gjør at pve høres kjedelig ut som Ranger. Vurdere også Assassin eller HoX. Bear Shaman har jeg allerede, kan godt hende jeg går tilbake til den om en stund.

Lenke til kommentar

Tror både HoX og BS er veldig morsomme klasser å spille. HoX er hakket lettere å spille enn BS.

 

Demo og Necro er lettere å spille en HoX og BS, med høyere DPS, men mindre morsomme klasser.

 

... Lurer faktisk på om jeg skal lage meg en HoX alt. BS er bare så driiit slitsomt å spille i PvP. Kanskje først og fremst fordi et bra team alltid går etter nettopp deg. oooh healer i melee... kiiiilllll! :D

 

Bear Shaman er vanvittig bra en mot en, de har survivability som bare det, mye debuffer som igjen gjør at du gjør mer og mer skade. Når du ikke lenger får gjort ferdig comboene dine pga CC's så er de mindre morsomme å spille. :(

Lenke til kommentar

Hei, har bestemt meg for å kjøpe Age of conan når jeg stikker til byen i morgen ettersom jeg er ganske lei av WoW for øyeblikket og gametimen går ut om litt mer enn 2 uker. Og så har jeg nettopp lest en masse Conan...(Darkhorse sine tegneserier)

 

Har et par spørsmål :)

 

1. Jeg vil drepe en masse folk, helst alle jeg møter på. Hvordan er det med slemminger i max lvl som onehitter meg? Er det mangen av dem og har jeg noen som helst sjanse i det hele tatt? Kommer vel til å spille på Fury eventuelt en RP-pvp server hvis det er sånn at folk på Fury er like fæle som "omg ally allwayz loze" kidsene fra wow.

 

2. Er folk på Fury sånn? Hvis de er det, hvilken server (helst en der jeg kan angripe hvem jeg vil) burde jeg heller begynne på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...