Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg brukte denne feauturen i går kveld. Har ikke sett noen endringer ennå, tenker det blir vanskelig siden jeg ikke har noen ting å gjøre med min 80 (som jo nå er guildløs). Spillet er jo helt fantastisk da :love:

 

Tenker jeg tar i bruk "start en karakter i level 50" og levler en HoX eller noe, eller levler en Ranger jeg har. Hvordan er Rangers balansert? OP? FUBAR?

Endret av Emoel
Lenke til kommentar

I vinter flytta jeg over fra Crom-PVE til Fury-PVP.

Det var en gedigen tabbe. Med en assassin over 70lvl og med null PVP XP ble jeg eid konstant. Jeg klarte 1 kill på 65 deaths.

PVP var et ork, det var også veldig populært for enkelte kids å stå rundt innganger å vente på folk de kunne ta. Gjerne 4-5 mot 1.

Så det å kunne vandre i Hide var en skikkelig velkommen egenskap.

 

Men nei, PVP var så utrolig kjedelig at jeg flytta 'sin min tilbake til Crom så snart Char Transfer ble mulig igjen. PVE er tingen for meg.

Så testa jeg Tarantia Commons her om dagen, og gud så herlig det var!

Fantastisk story og en veldig morsom bydel. Storkoser meg i AoC for tiden :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Drar selv i gang med den fjortendagers prøveperioden for stakkarer med konto allerede. Skal spille på Crom nå da, er ganske så møkkalei world PvP og hvor elendig det funker (WAR løste det greit, men spillet føltes bare så seigt og laggy når jeg prøvde så jeg gav bare opp). Dog er jeg usikker på hvilken klasse jeg burde gå som, har en 44 PoM på Fury, helt grei klasse men jeg vil prøve noen med litt mer krutt i kassa.

 

Noen som har noen forslag? :)

Lenke til kommentar

anbefaler ikke fury med mindre du er total hekta på pvp og ganking. og er lite plagd av å bli angrepet vært tiende minutt. er noen steder du ofte får være mere i fred.

men du kan aldri kose deg ordnetlig når du quester spør du meg.

 

folk er veldig frekke og umodene i oppførselen også på fury. Global chat er preget av krangeling og kjeftig døgnet rundt. og du stiller ett enkelt spørsmål får du sarkastiske svar og blir gjerne kalt noob. til sammenligning med crom hvor folk faktisk hjelper deg:)

 

syns også folk er veldig feige der. ofte man blir angrepet når man er midt i en kamp mot en mob. prøvde å levle en ny character siden det var helt håpløst å levle min 75 TOS der.

men neida, white sands var konstant campet av spillere som var level 23-25...

 

men det verste er att folk er så ekstremt usympatiske i de snakker til andre spillere.

ville holdt meg unna gitt:P

 

vel å merke. det fins koslige folk også der.

Endret av neoman
Lenke til kommentar
anbefaler ikke fury med mindre du er total hekta på pvp og ganking. og er lite plagd av å bli angrepet vært tiende minutt. er noen steder du ofte får være mere i fred.

men du kan aldri kose deg ordnetlig når du quester spør du meg.

 

folk er veldig frekke og umodene i oppførselen også på fury. Global chat er preget av krangeling og kjeftig døgnet rundt. og du stiller ett enkelt spørsmål får du sarkastiske svar og blir gjerne kalt noob. til sammenligning med crom hvor folk faktisk hjelper deg:)

 

syns også folk er veldig feige der. ofte man blir angrepet når man er midt i en kamp mot en mob. prøvde å levle en ny character siden det var helt håpløst å levle min 75 TOS der.

men neida, white sands var konstant campet av spillere som var level 23-25...

 

men det verste er att folk er så ekstremt usympatiske i de snakker til andre spillere.

ville holdt meg unna gitt:P

 

vel å merke. det fins koslige folk også der.

 

Aha, nei tror jeg skal holde meg unna Fury hvis det du skrev stemmer. Er det noe jeg er dritt lei fra wow så var det den he***** gankinga. Det eneste jeg tenkte på under gankinga var at jeg kom tilbake når jeg ble 80, og det gjorde jeg og koste meg noe grusomt. Haha.

 

Så Crom er en server å anbefale?

Lenke til kommentar
Signerer på at Fury er en ganke-server, det er så mange horer på den serveren som fortjener en runde skikkelig skambank. Kommer i grupper på 3-4 og tar meg alene, i tillegg er de gjerne 5-10 levler høyere.

 

Så folk er horer og fortjener skambank om de liker pvp? Det er ikke deres feil at funcom ikke greier å gi noe pvp content bortsett fra buggete/laggete sieges og minigames. De som liker å pvp'e må vel få lov til å gjøre det på en ffa pvp-server, uansett om det er 3 mot 1 eller 3 mot 3.. Dere som ikke liker å bli ganket kan rolle pve-server, men ikke kom her og si at de som faktisk spiller på en pvp-server og liker ffa pvp er horer.

Lenke til kommentar
Signerer på at Fury er en ganke-server, det er så mange horer på den serveren som fortjener en runde skikkelig skambank. Kommer i grupper på 3-4 og tar meg alene, i tillegg er de gjerne 5-10 levler høyere.

 

Så folk er horer og fortjener skambank om de liker pvp? Det er ikke deres feil at funcom ikke greier å gi noe pvp content bortsett fra buggete/laggete sieges og minigames. De som liker å pvp'e må vel få lov til å gjøre det på en ffa pvp-server, uansett om det er 3 mot 1 eller 3 mot 3.. Dere som ikke liker å bli ganket kan rolle pve-server, men ikke kom her og si at de som faktisk spiller på en pvp-server og liker ffa pvp er horer.

 

 

selv sa jeg ikke att ganking var det værste. det værste er att folk er så ekstremt usympatiske og ukoselige. om du stiller ett spørsmål i global chat. blir du nærmest brent levende, spurte hvilket specc som var best for HOX. og ble kalt noob. og jævla idiot.

mens på crom, forklarte en erfaren spiller meg nøyaktig hvordan jeg burde specce.

 

 

er ikke noe galt i å pvpe på en pvp server. men å corpse campe spawn punkter med 3-4 spillere som er 5-10 levler høyere enn deg. er kanskje litt drøy? eller å drepe folk som sloss mot mobs. koster deg ikke mye å vente til han er ferdig med å drepe moben eller får opp livet sitt.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...