Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

argh funnet ut att jeg ikke orker å spille på fury.. alt for mye shit kids of gankere.. så lurte på 2 ting.. crom var mere min greie gitt :D

 

1 kan jeg lage en ny 50 char om jeg sletter den gamle-kontakter gm og sier att jeg klarte å trykke feil?

 

2 er det noe mulighet til å flytte en karakter fra en server til en annen?

Lenke til kommentar
Har nå kjøpt meg AOC, fordi jeg er dritt lei av WOW. Det står det er 1 måned gratis playtime. Må du betale 1 måned før du får den måneden slik som du må på WOW?

Du må kjøpe spillet. Skrive inn koden. Spill i en måned. Etter en måned blir kontoen din belastet (hvis du velger å fortsette å spille).

 

Du trenger ikke å kjøpe 1 måned.

Lenke til kommentar
Har nå kjøpt meg AOC, fordi jeg er dritt lei av WOW. Det står det er 1 måned gratis playtime. Må du betale 1 måned før du får den måneden slik som du må på WOW?

Du må ikke det på wow? Måtte ikke jeg vertfall.

Endret av Mevon
Lenke til kommentar
1 kan jeg lage en ny 50 char om jeg sletter den gamle-kontakter gm og sier att jeg klarte å trykke feil?

 

GM hjelper deg desverre ikke med dette lengre. De hjalp deg i en periode, men fra i går så hjelper de ikke med å lage ny level 50 karakter.

 

Riktig det. Men nå kan man jo flytte dem sjølv da, for 20 euro pr karakter. Kommer visst snart en mulighet for å flytte alle karakterer på en konto, for totalt 50 euro. Blir åpent for flytting mellom alle servere, med unntak av flytting til Fury, for der er det visst såpass fullt. Mulig dem endrer dette etterhvert, da det nok er ganske mange som kommer til å rømme fra den servern :)

Lenke til kommentar

Nå er character movement mulig.

Logg inn her:

https://register.ageofconan.com/account

Klikk på Paid Services.

 

Priser:

1000 poeng= € 8.69

2000 poeng= € 17.39

3000 poeng= € 26.09

 

Namechange koster 1000 poeng

Ekstra character slot koster 1500 poeng

Single Character Transfer koster 2000 poeng

 

Kjøper du poeng vil de ikke komme inn på konto på sekundet. Status ser dere på View my Subscription->View Subscription Payment History

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
1 kan jeg lage en ny 50 char om jeg sletter den gamle-kontakter gm og sier att jeg klarte å trykke feil?

 

GM hjelper deg desverre ikke med dette lengre. De hjalp deg i en periode, men fra i går så hjelper de ikke med å lage ny level 50 karakter.

 

Riktig det. Men nå kan man jo flytte dem sjølv da, for 20 euro pr karakter. Kommer visst snart en mulighet for å flytte alle karakterer på en konto, for totalt 50 euro. Blir åpent for flytting mellom alle servere, med unntak av flytting til Fury, for der er det visst såpass fullt. Mulig dem endrer dette etterhvert, da det nok er ganske mange som kommer til å rømme fra den servern :)

 

f.eks meg...

Lenke til kommentar

The Unforgiven rekrutterer nå spillere som ønsker å raide Mandag, Torsdag og Søndag.

Vi leter etter Necromancere, Demonologister og Rangere.

 

Sjekk ut rekrutteringsfilmen vår på YouTube her:

 

 

Legg inn en søknad på våre forum, eller send en PM ingame til Azraille, Arttur eller Bellarossa for mer informasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...