Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Trenger virkelig hjelp her nå ;O Altså går det an og forandre på gruppe formasjonene? Altså det normale er jo og ha dem 2 og 2 under hverandre. Men hos meg på denne ene charen min så står dem alle sidelengs og ikke i loddrett 2 og 2 sånn som de gjør på alle de andre charene mine. Finnes det en mulighet til og få det tilbake til det normale igjen, eller må jeg bare leve med at det er fucket opp sånn som det er hos meg nå at alt står i vannrett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger virkelig hjelp her nå ;O Altså går det an og forandre på gruppe formasjonene? Altså det normale er jo og ha dem 2 og 2 under hverandre. Men hos meg på denne ene charen min så står dem alle sidelengs og ikke i loddrett 2 og 2 sånn som de gjør på alle de andre charene mine. Finnes det en mulighet til og få det tilbake til det normale igjen, eller må jeg bare leve med at det er fucket opp sånn som det er hos meg nå at alt står i vannrett.

 

Hvilke gruppeformasjoner? De plassene til å ha ting i? Høyreklikk på enden av de.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når dere tar Yakhmar på rundt minuttet, hvilke klasser kjører dere med da? Så ut til å være godt besatt med necro's ihvertfall :)

Vi prøver å ikke gå så veldig langt utenfor et vanlig raidoppsett. Litt forskjell vil det alltids være, men vi føler at det blir "juks" å kjøre med altfor mange av en spesifikk klasse, bare fordi at den er overlegen på den aktuelle bossen. Kunne kjørt med 10+ necroer, men det hadde blitt feil.

 

det der var jo helt sykt...

hva er det dere gjør som guildene mine aldri har gjort?

Affinity er noe for seg selv. Her skal man være litt dpsgal.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvordan er det med level 19 PvP i Conan? Kompis av meg som vil ha meg med på det og sier det er morsomt, så vurderer det siden da trenger jeg ikke levle opp til max level og bruke så mye tid på slikt.

 

Er det umulig å vinne på twinking low level pvp? Er det for det meste ferdighet det går på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...