Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Frister å reaktivere kontoen for å sjekke hvor stor forandring denne 1.05 patchen har hatt, men føler det mest sannsynlig bare blir bortkasta penger... hmm

 

 

 

vel.. jeg reaktiverte min konto. spiller barbar, og koste meg i pve. men pvp er et ork. Alt av rds grise banker meg, og selv healers som PoM og ToS har store nukes og kan kite meg til døde. Det vart også døden for AoC for meg. Kommet en del nytt og spillet er bedre enn release men det er enda ALT for ubalansert. Necro og demo eier jo alt som går på 2 føtter. 

Lenke til kommentar

Har ikke peiling på pvp, så det er veldig godt mulig det er fryktelig ubalansert. Men du kan ikke forvente at du skal være kjempe god når du ikke har spilt på lenge, og slåss mot spillere som kanskje har spilt flere måneder.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Har ikke peiling på pvp, så det er veldig godt mulig det er fryktelig ubalansert. Men du kan ikke forvente at du skal være kjempe god når du ikke har spilt på lenge, og slåss mot spillere som kanskje har spilt flere måneder.

 

har spillt mye selv, tok bare en pause. men når en 15 level lavere caster eier meg uten en gang å ta skade så er det noe som er galt... vil ikke si at jeg er en av de beste barbarene men jeg kan no vertfall klassen min. når jeg får første attack så klarer jeg å ta casters nær min level vist jeg er ekstremt heldig med crits og mostanderens CD.

Lenke til kommentar
Frister å reaktivere kontoen for å sjekke hvor stor forandring denne 1.05 patchen har hatt, men føler det mest sannsynlig bare blir bortkasta penger... hmm

 

 

 

vel.. jeg reaktiverte min konto. spiller barbar, og koste meg i pve. men pvp er et ork. Alt av rds grise banker meg, og selv healers som PoM og ToS har store nukes og kan kite meg til døde. Det vart også døden for AoC for meg. Kommet en del nytt og spillet er bedre enn release men det er enda ALT for ubalansert. Necro og demo eier jo alt som går på 2 føtter. 

 

 

Er pvp for min del som frister mest, og det ser ikke ut som 1.05 patchen har gjort min 80 assassin noe bedre på den fronten.

Lenke til kommentar

Ja vel? Har ikke spilt selv, det jeg sa er utifra hva jeg har lest på Assassin delen av det offisielle forumet, dog så betyr ikke alt man leser at det er 100% riktig. Om noen her spiller Assassin (helst pvp) så fortell gjerne om hvordan du syns klassen er blitt etter 1.05 patchen.

 

Det som irreterer meg mest, er at det virker som at man fortsatt ikke kan hide når man er i en gruppe og folk i gruppa de er i combat, for min del virker det helt ulogiskt.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Skal begynne igjen med AOC siden de første dagene det kom ut , altså litt over et år siden jeg har spillt, og jeg trenger da hjelp til klassevalg.

På wow likte jeg spesielt godt å spille rogue og warrior (ps : ikke som protection , men arms, og SPESIELT fury).

Som rogue var det ekstremt morsomt å stealthe seg rundt, ha ekstremt med stuns på en person , syk burst osv.

Ca det samme med warrior , bortsett fra at du tålte mer, og du hadde rimelig bra dmg.

Likte ikke helt paladin , liker ikke support classes, men kan kanskje prøve en spellcaster class denne gangen , men har mer lyst på noe rogue lignende... Er Barbarian noe for meg ?

Lenke til kommentar

No Escape er det eneste som fungerer i Pvp for barbarian. Syk fordel for spellcasters å stå på avstand og gjøre spells i motsetning til barbs som må stå tett inntil og gjøre komboer som motstanderen enkelt bare kan gå unna slik at du bommer. FRUSTRERENDE SOM FAEN forresten.

Lenke til kommentar
No Escape er det eneste som fungerer i Pvp for barbarian. Syk fordel for spellcasters å stå på avstand og gjøre spells i motsetning til barbs som må stå tett inntil og gjøre komboer som motstanderen enkelt bare kan gå unna slik at du bommer. FRUSTRERENDE SOM FAEN forresten.

 

helt enig. alt for lett å løpe unna spells.

spillte litt i dag på fury. som barabarian. slo de fleste melee folka jeg møtte. men spellcasters var helt håpløst. kunne bare bruke vanlig angreps slag med untak av når jeg stunna dem...

Lenke til kommentar
Du må slutte å lese på offisielle forumer, det er bare whine whine whine bitch bitch syt grin dere nerfa klassen min grin grin dere hater oss grin grin, akkurat som på blizzard sitt wow-forum.

Så du sier at jeg ikke skal lære meg utrykkene fordi de nesten bare blir brukt i sammenheng med whining i forum? Jeg ønsker å lære ordene så jeg forstår hva de snakker om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...