Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en ting, hvilken level må jeg være når jeg får de to ekstra angreps metodene? Er ikke sikker på hvordan jeg skal forklare, de tre pilene som blir aktivert når du trykker på 1, 2 og 3 angreps vinklene eller noe :) Ihvertfall, når får jeg de to siste? som da er Q og E eller noe? :)

 

post-102856-1247318162_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Spiller på Fury jeg! Har møtt stortsett are hyggelige folk! Såklart er det gankers på serveren, og det er irriterende. Forresten, noen som har en guild jeg kan joine på Fury her?

Ja, du kan joine Nordlys! Jeg er offiser i guilden og moderator på forumet. Lag en ny tråd i "Jeg ønsker å være medlem i Nordlys." Med en ferdig utfylt mal, som du finner her: http://www.aoc-nordlys.com/nordlys/index.php?topic=347.0

 

Etter søknaden er blitt behandlet (stort sett godkjent), kan du kontakte en offiser fra Nordlys, f.kes meg; Holysteve eller Mortex som er guildmaster, for å få invite til guilden :)

 

Edit: Hvis vi ser at det har kommet inn en ny søknad vil vi også sjekke om den personen er online i AoC, nå og da.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått AoC ut av systemet for godt. Etter over et år med videreutvikling har de ikke klart å fikse de feilene som plager meg mest. Levling har vært et slit og et ork og nå er det verre enn noen gang.

 

Jeg kom tilbake med nytt håp om at det ville være like mange forbedringer som de har skrytt av men det er faktisk blitt verre.

 

Takk for forsøket Funcom men dere klarte det ikke.

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp startet forfra igjen, hva mener du med at levlingen er verre? Kan ikke huske at det er verre nå. Tortage gikk jo kjempe fort. Og jeg er rimelig sikker på veien mot 80 blir kjekkere denne gang, siden det er flere instancer og quest\områder nå. For og ikke snakke om du faktisk forstår hva statsa etc gjelder, og bugfixes. Neida langt ifra en aoc fanboy som forsvarer, jeg er bare nysjerrig på hva du mener. Jeg håper jo ikke du har rett :(

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Jeg har nettopp startet forfra igjen, hva mener du med at levlingen er verre? Kan ikke huske at det er verre nå. Tortage gikk jo kjempe fort. Og jeg er rimelig sikker på veien mot 80 blir kjekkere denne gang, siden det er flere instancer og quest\områder nå.

 

Tillat meg å elaborere: (vegg med tekst i spoiler)

 

 

#1. Mobs angriper i packs, (pull 1 og flere fra helt ville distanser vil komme til for å hjelpe, mens andre like i nærheten står å klør seg i ræva) Med andre ord det er nesten umulig å pulle fordi du aldri vet hva som kommer etter deg. (Problem fra release.)

 

#2. Noen mobs har minions. Greit nok, men det er ikke kult når det er 2 mobs og hver har 3 minions. Gjerne kombinert med #1. (Problem fra release)

 

#3. Mobs gjør ulik skade, selv om de er på samme level (f.eks 2 level 58 castermobs tar deg lett, mens du spiser 5 level 58 melee mobs til frokost) (problem fra release, som de hevder er endret på)

 

#4. Spillet favoriserer caster-klasser. Hvis du virkelig vil cruise deg gjennom spillet velger du en caster klasse.

 

#5. Combosystemet. Jammen det er jo så genialt, sier du? NEI! Et spill som er å fokusert på slåssingen skal ikke ha en spiller som kun følger med på hotbaren sin og venter på at neste knapp på comboen skal bli grønn. TETRIS kan jeg faen meg spille offline.

 

#6. Tankesystemet er muligens det mest forvirrende og håpløse jeg har vært borti. Bom på en jævla combo og se gruppa di bli spist opp uten at du kan gjøre noe som helst. Jeg hadde tenkt å levle i instancer, men ga fort opp da det var umulig å lære seg å tanke i dette spillet. Spørre om hjelp var håpløst. Enten fordi du fikk 5 forskjellige svar fra 4 tanks, eller at du fikk tilbakemeldinger som "i never have problem tanking in an instance, l2p noob".

 

#7. Ingen theorycraft. Greit, det er noe synsing på forumet, men det er ingen som gidder å kjøre en eneste test når en ability eller combo blir endret på. Dette gjør at det er umulig å sette opp brukbare builds. Det at Funcom holder tilbake info gjør ikke saken enklere. (de har løftet litt på sløret, men det er fortsatt et stykke å gå.)

 

#8. "Green is the new grey" Økonomien er helt på jordet, og ingen innsats er blitt gjort for å endre dette. Crafting bortkastet tid.

 

#9. UI'en er håpløs. Mods til UI finnes ikke, eller de gjør bare vondt verre.

 

#10. Gear er fortsatt meningsløst, i hvertfall under levling. Kan ikke se at jeg ser forskjell på overlevelesevnen, skaden osv. Kan hende dette er annerledes på level 80, men det spiller ingen rolle da jeg har mistet all lyst til å spille dette spillet mer.

 

Kunne sikkert nevnt noe om AoC verdenen og hva jeg ikke liker med den, men jeg kjenner at det er på tide å la dette fare nå. Alle disse punktene er etter min mening saker som skulle ha vært fikset i fjor, men som fortsatt er et problem. Ser at mange er glade for nytt content, men gleden av dette blir borte når spillet har så mange mangler.

 

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp startet forfra igjen, hva mener du med at levlingen er verre? Kan ikke huske at det er verre nå. Tortage gikk jo kjempe fort. Og jeg er rimelig sikker på veien mot 80 blir kjekkere denne gang, siden det er flere instancer og quest\områder nå.

 

Tillat meg å elaborere: (vegg med tekst i spoiler)

 

 

 

Amen broder, Kom også tilbake og ble der i ganske nøyaktig 1 time og 40 minutter.

Når jeg logget på følte jeg at det samme sinnet mot funcom bygde seg opp igjen. Og når hele verdenen lagget (joda andre klaget også på det), så var det bare quit game og uninstall, meldte meg også for sikkerhets skyld av funcom newsletteret ALDRI MER!.

 

Hilsen Henning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...