Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer å prøve meg på en PVP-server. Finnes det noen ålreite EU-servere? Vurderer faktisk en PVP-rp server for å slippe de verste tenåringene.

 

Jeg spillte på Fury en god stund, så vart jeg lei all gankinga, så jeg byttet til RP-PvP. Men det var ikke akkurat noe mindre ganking der heller, så jeg gikk vidre til en PvE server. :p

 

Mulig det er noen bedre servere enn den jeg spillte på da. Husket ikke navne på den.

Lenke til kommentar
slikt som de låste den posten om hvordan man kunne få spille AoC selv om man har mista platene

Kondolerer for topicen. Det var vare tre filer og noen timer med download, men neida. Spillet må skaffes likt for alle. De som driver trial og finner ut at de vil ha hele spillet får jo lastet ned hele greia så hvorfor ikke de som allerede har betalt skjønner jeg ikke..

Lenke til kommentar
slikt som de låste den posten om hvordan man kunne få spille AoC selv om man har mista platene

Kondolerer for topicen. Det var vare tre filer og noen timer med download, men neida. Spillet må skaffes likt for alle. De som driver trial og finner ut at de vil ha hele spillet får jo lastet ned hele greia så hvorfor ikke de som allerede har betalt skjønner jeg ikke..

 

Vet ikke hvorfor, og jeg har installert spillet på helt vanlig måte (uten noen ekstragreier som skal hjelpe til), men jeg trenger ikke putte i DVD-en når jeg skal kjøre AOC.

Lenke til kommentar

tenker på å gi conan ett forsøk igjen. siden jeg ikke har spillt det på godt over ett år..

 

men har noen spørsmål også.

 

1 du kan lage en 50 karakter på hvilken som helst server du vil om du har en 50+ fra før? en gangs tjeneste?

 

2 hvilke klasser er generelt mest ettertraktet?

tenker enten på bear shaman,demonologist,eller necromancer.

 

3 Er ikke spesielt glad i ganking nå snakker jeg masse ganking slik att jeg aldri kan være i fred om jeg vil. spillte på fury før og syns ganking var litt vel mye. men gikk da bra.. har dette forverret seg? kan jeg forvente å bli ganket vært 30 minutt av spillere på høyere level?

Lenke til kommentar
tenker på å gi conan ett forsøk igjen. siden jeg ikke har spillt det på godt over ett år..

 

men har noen spørsmål også.

 

1 du kan lage en 50 karakter på hvilken som helst server du vil om du har en 50+ fra før? en gangs tjeneste?

 

2 hvilke klasser er generelt mest ettertraktet?

tenker enten på bear shaman,demonologist,eller necromancer.

 

3 Er ikke spesielt glad i ganking nå snakker jeg masse ganking slik att jeg aldri kan være i fred om jeg vil. spillte på fury før og syns ganking var litt vel mye. men gikk da bra.. har dette forverret seg? kan jeg forvente å bli ganket vært 30 minutt av spillere på høyere level?

 

1. Ja. Jeg laget meg en 50 char på en annen server enn der jeg hadde min over 50 fra før. Og ja, det er bare en gangs tjeneste.

 

2. Har sett at mange guild trenger casters ja. Necro og demo og slikt. Vertfall på serveren jeg spiller på.

 

3. Jeg vil si at det har forverret seg ganske mye fra da spillet kom ut. Jeg spiller nå på PvE server, og tidligere idag tenkte jeg at jeg skulle teste ut min første char som er på Fury (PvP). Tok ikke mere enn 2 minutter fra da jeg gikk ut fra spawning pointen til at jeg ble ganket. Så jeg vil si at vist du klarer og overleve i mere enn 30 minutter uten og bli ganket, er du heldig. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

takker for svar ;)

da prøver jeg meg på en bear shaman på fury.. husker absolutt ingen ting av hvordan spillet fungerer eller noe. så har tydeligvis en del å sette meg inn i..

ble til att jeg valgte fury siden det er mye nordmenn der+ att jeg spillte der før..

 

mine erfaringer så langt er att det er mye ganking men ikke så ille som jeg trodde... men var ikke så ille med high levels som før. de bare løp rett forbi meg. mens de rundt min egen level angrep meg, så fins i alle fall litt rettferdighet i folk:P

Lenke til kommentar
takker for svar ;)

da prøver jeg meg på en bear shaman på fury.. husker absolutt ingen ting av hvordan spillet fungerer eller noe. så har tydeligvis en del å sette meg inn i..

ble til att jeg valgte fury siden det er mye nordmenn der+ att jeg spillte der før..

 

mine erfaringer så langt er att det er mye ganking men ikke så ille som jeg trodde... men var ikke så ille med high levels som før. de bare løp rett forbi meg. mens de rundt min egen level angrep meg, så fins i alle fall litt rettferdighet i folk:P

 

Tips fra en BS til en annen: Hold ut lvl 1-25(30) Det kan være hardt å spille BS, og er sikkert enda hardere på Fury, men klassen er veldig moro. Liker selv en utfordring.

Lenke til kommentar

hehe starta rett på 50 så det går nok bra :D

 

uansett sliter veldig med fps drop. normalt er den oppi 50-70. plutselig hopper den ned i 5-10 i 2-4 sekunder. avogtil lenger. når jeg trykker på esc, eller åpner spellbooken dropper også fpsen ned til rundt 20...

 

andre problemet mitt er att, jeg ser ikke ting før jeg er 5-6 meter unna de, nå snakker jeg om npcer dette gjelder ikke hele tiden, men skjer rimelig ofte..

 

noen tips til hva jeg burde skru av-ha på for beste mulig grafikk, shadows er alt skrudd av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...