Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynner å ligne noe der, ser ut som de klarer å skape litt variasjon.

Er evig glad for at han nye sjefen har tatt over, bare se hvor mye han har fått til på den lille tiden, gleder meg å se hva han kan få til iløpet av de kommende årene!

 

Nå er vel mesteparten av det som har kommet i det siste påbegynt lenge før han tok over. Eneste han har kommet med så langt er vel visjonene sine, itemiseringen er vel f.eks den største forandringen som er direkte fra han.

Lenke til kommentar

Godt mulig, men jeg tror allikavel han er karen til å få tingene gjort, samt å gjøre de nødvendige grepene for at spillet skal klare seg, eventuelt bli sjikkelig stort igjen.

 

Og trur det er svært bra om de får litt mer fokus på items og slikt, er jo tross alt karakterutvikling som er det mest spennende i slike spill, og som forlenger levertiden på spillet.

Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er om han vil innføre "faction" eller ikke, vet at Gaute var imot faction, er selv ikke noen stor tilhenger av slike system, men det er bedre enn ingenting.

 

Lurer fortsatt på hva som egentlig var planen når det gjaldt innhold på lvl 80. Hva var det spillerene egentlig skulle finne på?

Lenke til kommentar

Owie: Les gamle news brev.

 

Raids var bare en liten del av endgame, og det var snakk om Wonders of the world & ekstra store battlekeeps som skulle komme i spillet, samt alliances.

 

På denne måten kunne spillerne danne egne factions, noe jeg mener er mye bedre enn forhåndsdefinerte, blir aldri noe levende gameplay da, kun stivt.

Lenke til kommentar

Veldig pent. Endelig noen oppgraderinger for guarden min. Har nesten komplett T1 pluss et par T2 items for øyeblikket. Men de kan ikke innføre T3 uten å åpne nye raidinstanser? Wing 3 i Black Ring Citadel er vel så vidt jeg vet også T2. Jeg venter veldig i spenning på Crom´s House og Toth Amon´s Stronghold. Skulle det ikke også komme en ny raid dungeon i Thunder River også?

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Laget den selv :)

Endret av El-Deno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...