Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PvP er vanlig Player-vs-Player, der du kan oppføre deg akkurat som du vil.

 

RP-PvP er en RolePlaying Player-vs-Player, som involverer at du må lage deg en imaginær person, som du må forholde deg til. Du er ikke deg selv, du spiller rollen til din karakter med en historie som at du er født i Ymirs Pass, ble forlatt som 8-åring av din mor som du ikke vet hvem er. Etter dette ble du også kastet ut av FotD, og fikk beskjed om aldri å vende tilbake osv osv.

Lenke til kommentar
Aquilonia høres bra ut ;-) Klanen også :D

 

starter der imorgen :-) hvordan er klanen deres? er den stor? har dere guildcaste, eller hva det nå kalles?

 

Det vi kan tilby er :

- En god gjeng å spille med, trivsel er høyest prioritert av alt

- En voksen(i oppførsel) medlemsbase. Har aldersgrense, men den er mer som en rettningslinje enn en regel. Fleste medlemmer er mellom 25-35 selv om vi har medlemmer på 17 og på 54 år.

- En guild som kun inneholder skandinaviske medlemmer. For øyeblikekt vi det si norske og svenske

- Medlemmer som hjelper hverandre og med bred erfaring som kan hjelpe (feks fulle gear til karakter, hvor du finner ting og hvordan du lager ting osv)

- En egen og organisert forum side

- Team speak og Ventrilo server

- Klare rettningslinjer å forholde seg til

- Godt lederskap

- Gode allianser og diplomatiske forbindelser med andre guilds

- Guild eventer i Guild City (T2)

- Guild Raids (noe som er utrolig viktig på lvl 80)

- Å ja.. vi har jenter i guildet :p

 

Vi er ikke en stor guild, men vi er ikke av de minste heller. Vi rekkruterer kun norske, svenske og danske.

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Har vært vekke en stund fra AOC grunn tidsmangel og diverse, men har tenkt å gjennåpne accounten. Men lurer på noen småting.

Noen sier at FPS'n er blitt bedre. Er dette en reel forbedring, eller snakker vi om 2-3fps? Før hadde jeg avarage 20-30fps som regel, vil jeg merke noen forskjell?

 

Har Geforce 8800GTX, 2GB DD2 133x (eller noe) ram, Dual Core 6850 etc etc..

Lenke til kommentar

Hehe, ja dataen er nok desverre fylt litt for godt opp, så har nok bare meg selv å takke :)

 

Men altså, den ble kjøpt i sommer, kjører crysis på DX9 så det synger, men slet litt med AOC.

Riktignok kjørte jeg på shader lvl 3, eller hva det kaltes, og det var også da jeg hadde gjennomsnittelig 20-30 fps (sannsynlig 15-20), når jeg hadde de andre shaderne på fløyt det så og si strålende mesteparten av gangene.

 

Uansett, noen som kan bekrefte at forskjellen visstnok skal være stor?

Lenke til kommentar

Ja, jeg vil tro at du merker mye forskjell siden de fleste områdene har blitt optimalisert. Du kan sikkert huske ride turen gjennom Old Tarrantia i juli/august måned. For meg så var det mest likt ett lysbilde show.

 

Om du har hatt pause en stund så er det også mange andre ting å se frem til nå dom du kommer til å starte AoC igjen. Appropos hvor lenge du har vært borte så klart, men du vil nå også finen muligheten til fast travel gjennom soner. Fra Cimmeria (connarch village) kan du ta deg direkte til - Field of the dead - Atzel Aproch - Lacheish Plains - Ymirs Pass... bare for å nenve litt.

 

Tilbake til det med dårlig ytelse og mye crash. Det er fjernet og spilelt flyter bedre :)

Lenke til kommentar

:O

Hva slags spec har du? Jeg kjørte stort sett på med/high, håper jeg kan kjøre det på fult med en akseptabel FPS :D

 

Ok, da er jeg 15% på nedlastet, kjører på 800kb/sec atm, håper den går opp til 3.5mb som er min maxhastighet på linja..

 

Gleder meg til å installere og patche, og se om det er noen forskjell.

Kan noen også være vennelige å poste noen nye armor'er som er kommet, og denne nye pvp armoren?

 

Er lvl 80 conq som hadde noe T1 epics, samt epic sverd og resten blått :) Så trenger en plan for hva jeg kan oppgradere til osv.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...