Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, egentlig ikke.

 

Kjører bare 3-4 necros på healerne, kiter ulvene så lenge du kan for så å drepe dem. De mister aggro til tankene etter en stund, og begynner å løpe omkring.

 

Men er egentlig den samme taktikken som alltid!

 

Ser du er i en clan som heter The unforgiven. Er det den samme gjengen som i Anarchy Online? I så fall er jeg en gammel traver fra den tiden :-)

Lenke til kommentar
Jepp :)

 

Var forresten i Kylliki etter en god stund, er det en ny taktikk der og i tilfelle noen som har noe mer info ?

 

Ulvene bytter aggro helt random, så det enkleste å gjøre med de er å holde de inntil kyllikki å drepe de raskest mulig.

 

Det vi gjør med healerene er å la den siste healeren helt til høyre i gruppe nr. 3 stå igjen slik at det ikke spawner nye. Det tar tid å få ned kyllikki siden hun blir healet, men siden vi som oftest ikke har necroer med shatter er det det enkleste. :p

Endret av zipp-
Lenke til kommentar

Nei,... HoX er ubruklig, bare necro som gjelder :p

 

Mja.. det gikk litt rykter om at aggroen på ulvene har forandret seg, og hvordan man skulle tanke dem og spesiellt hvor. Tidligere har minion killers bare stått helt ved trappa og drept minions(healere) før de rekker heale Kylliki.. og bevegd seg med klokka rundt Kylliki og nesten aldri hatt noe problemer med ulvene som har blitt tanket oppe ved døra.

Lenke til kommentar
Er PoM så ubrukelig i PvP som folk skal ha det til? Driver å reroller fra HoX til PoM

Nei. Det kommer an på hva målet ditt er. Hvis det er antall kills vil du være forholdsvis svak, men en god PoM er noe av det vanskeligere å få ned. HoX er en god klasse, jeg ville vurdert å beholde den hvis PvP er fokus. God AoE og veldig bra DPS gjør den interessant. Jeg har ikke fått spilt en selv, men kjenner den ganske godt utifra folk jeg har spilt og duellert mot. En HoX er den som er verst å møte på for min del (som barbarian), men med Unstable Mind som bryter ut av stun går det som regel greit. Men å se en HoX pløye gjennom en guardian som smør er ganske kult.

 

Jeg liker PoM, men mer som PvE-orientert. Du velger det som apellerer til deg. PoM er ettertraktet uansett hvor en befinner deg.

Endret av Liquidant
Lenke til kommentar

Pom er en god pvp klasse om du vet hvordan man spiller den. Duellert litt i border kingdoms nå i kveld, på den tiden har jeg fått omtrent 100 kills og 4-5 deaths. Dog, jeg vil anbefale deg å beholde hoxen som pvp klasse ettersom melee er tusen ganger mer morro i pvp. Pom blir kjedelig etterhvert pga lav damage og lite variasjon.

Endret av zipp-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...