Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

Et betaforum er jo fylt med klager og ønsker om forandringer, det er jo det et beta forum er for. En komunikasjons hjelpemiddel mellom testere og spillutviklere, og det en spillutvikler vil og ønsker å lese er ting han kan bruke tid på, altså forbedre sitt produkt.

Han ønsker ikke lese lange poster fra folk som vil slikke ræva hans ved å gi han skryt, skryt er noe han vil og ønsker å sette pris på når spillet er ute i butikkhyllene.

 

Selv om en tester skriver en 2 siders negativ betarapport så trenger ikke det si at han missliker spillet. Det han dog er, er en god betatester.

Rapporten kunne jo kanskje ha vært på 10 sider hvis han skulle ta med alt av hva han ikke vil ha forandret, og hva ting han liker, så det folk gjør når de bryter en NDA er å sette ting ute av fokus.

Det er KUN det negative som kommer ut, og ikke det positive.

 

Jeg kan lett skrive en 10 siders negativ rapport om World of Warcraft også, men det forandrer ingenting, spillet er fremdeles ganske bra.

 

Så sant, så sant :)

For ikke å snakke om at ting forandrer seg så utrolig fort osv i en mmo-beta.. Den ene uka kan ting være ganske 'buggy', noen dager etterpå har det kommet to større oppdateringer og ting var totalt forandret. Du kan ikke utalle om et mmo er 'bra' før spillet er 'gold' ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg snakker om folk som milkfox. "oh i hates teh game for it are suxor and i defies teh funcom by continually breaking teh NDA and spilling teh bile all over the shop". Konstruktiv kritikk fra folk som har spilt mer enn fem minutter vil de selvsagt ha, sammen med bug-reports osv. Doom and gloom-gjengen som titter fram av og til, tviler jeg på er særlig behjelpelige med annet enn å få se på spillet før det er ferdig.

Lenke til kommentar

Er det nok CE stuff for alle som vil forhåndsbestille? Jeg har enda ikke fått gjort det :whistle: og jeg lurer da på om det er som ved lanseringa av WoW, at det faktisk ble tømt for CE flere steder? I tillegg har WoW gitt en MMO-start for flere som aldri har satt seg inn i den type spill før så sikkert mange som sikler på noe nytt nå.

Lenke til kommentar
Er det nok CE stuff for alle som vil forhåndsbestille? Jeg har enda ikke fått gjort det :whistle: og jeg lurer da på om det er som ved lanseringa av WoW, at det faktisk ble tømt for CE flere steder? I tillegg har WoW gitt en MMO-start for flere som aldri har satt seg inn i den type spill før så sikkert mange som sikler på noe nytt nå.

om du berstiller i løpet av de neste ukene er det helt sikkert mange igjenn.

Lenke til kommentar

bestilte fra http://absoluttspill.no/ CE får 500kr eller no

får jeg det 3 dager får det kommer til salg i butikken

 

 

Alle som forhåndsbestiller Age of Conan: Hyborian Adventure hos absoluttspill.no vil få følgende:

 

- 3 dagers forstart i spillet - Dette betyr at alle som forhåndsbestiller Age of Conan får spillet den 20. mai.

 

- War Mammoth (eksklusivt in-game item) - Kan brukes fra level 40 og er fantastisk godt laget.

 

- The Inventory Belt (eksklusivt in-game item) - Gir spillern extra plass i inventoryen gjennom spillet.

 

Collector's Edition:

 

Ring of Acheronia (eksklusivt in-game item) - En eksklusiv ring, kun for de som kjøper collectors edition. Ringen stammer fra den eldgamle sivilisasjonen, Acheron. Denne magiske ringen gir spilleren en 2% xp bonus og en økning av stamina.

 

Håndlaget Collectors Edition boks - Et ekte mesterverk, boksen kommer med Kong Conan sin kongelige symbol.

 

Hyborian Verdens Kart - Kart(14" x 20") i lær, laget med et unikt designt av den kjente kartografen Clayton Bruce.

 

Unik Bonus DVD - Bonus DVD-en er stappfylt med extramateriale med bl.a trailere, bak kulissene, hilsninger og intervjuer fra skaperne og diverse skisser og tegninger fra spillet.

 

Offisiell Age of Conan Soundtrack - Den offisielle Age of Conan cden betår av håndplukkede perler fra spillet. Den er komponert av Knur Avenstroup Haugen og leverer en utrolig musikalsk reise.

 

Age of Conan Kunst Bok - Boken består av 128 sider med skisser og tegninger fra spillet, håndplukket av spillets art director. Boken viser virkelig hvor mye kunstnerisk innflytelse det har vært under skapelsen av den brutale verdenen, Hyboria.

 

The Drinking Cape (Bonus In-game Item) - Denne passer perfekt inn i et voksent MMO spill. Kappen gir deg tilgang til gratis drikke i alle barene i spillet. Denne unike kappen, som får manges drøm til å gå i oppfyllelse vil aldri igjen bli tilgjengelig for spillerne.

 

Fem Gratis Gjeste Pass - Online spill handler om å ha det gøy med vennene dine og kun i collectors edition vil du få 5 spesielle gjestepass til Hybria. Med disse gjestepassene kan du invitere 5 heldige venner og gi de sjansen til å spille sammen med deg, helt gratis for en begrenset tidsperiode.

Endret av brut
Lenke til kommentar

Angående hvordan du får preorder bonus items ingame...

Etter tidligere erfaring med Everquest II så får du nok en cd key som er ''spesiell'' i forhold til vanlige standard edition. når du da registrerer account med preorder cdkey så kommer det opp ingame at du kan få disse itemsa. i eq2 ble det gjort ved å skrive /claim - noe som sikkert er forandret i aoc.

Lenke til kommentar

Det tviler jeg på, er en veldig tungvindt måte.

 

Da vil det jo også være slik at butikker har et x-antall utgaver av spillet som "kun" kan selges som en forhåndsbestillings kopi. Hva gjør de om det lagret går tom, skal de ikke ta mot flere bestillinger da, og bare la resten av de "vanlige" kopiene ligge? Hva gjør de om de ikke får solgt ut alle? Skal de bare kaste de da? Kan jo ikke selge dem, da det følger med pre-order items, da jeg aldri kan tenke meg at Funcom hadde godtatt det.

 

Og for ikke å nevne Collector's Edition som alt er i et begrenset opplag, er xx% av alle de "pre-order" utgaver, og resten ikke da?

 

 

 

Nei, det følger nok med en lapp eller noe annet med en kode som du registrerer på din Funcom.com bruker (samme sted som hvor du registrerer Age of Conan koden din) og med det vil du automatisk motta tingene når du oppretter en karakter med denne brukeren.

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
....

Nei, det følger nok med en lapp eller noe annet med en kode som du registrerer på din Funcom.com bruker (samme sted som hvor du registrerer Age of Conan koden din) og med det vil du automatisk motta tingene når du oppretter en karakter med denne brukeren.

 

Dette tror jeg også på - er jo slik Funcom tidligere har gjort med Anarchy Online også.

F. eks hvis du forhåndbestilte Alien Invasion, fikk du med en ekstra CD-key for å registrere et alien leet pet (som va bonusen du fikk).

 

ps: har lest en del her inne, og registrerte med for å slenge et spørsmål på mobil-forumet..tenkte jeg kunne lage en post her inne også nå som jeg først var registrert :)

Lenke til kommentar
Det er bekreftet at mount og ingame beltet kommer som en kode på et papir. De som har bestilt over nett vil få den på mail sikkert mens de som har bestillt i butikk må hente den der..

Om man bestiller to spill da? Får man med to koder? En venn bestile CE til meg og han til hans adresse, altså han forhåndsbestilte to spill, får han da to koder eller?

Lenke til kommentar
Det er bekreftet at mount og ingame beltet kommer som en kode på et papir. De som har bestilt over nett vil få den på mail sikkert mens de som har bestillt i butikk må hente den der..

Om man bestiller to spill da? Får man med to koder? En venn bestile CE til meg og han til hans adresse, altså han forhåndsbestilte to spill, får han da to koder eller?

 

Det vil jeg da si at han har "krav" på

Lenke til kommentar
Det er bekreftet at mount og ingame beltet kommer som en kode på et papir. De som har bestilt over nett vil få den på mail sikkert mens de som har bestillt i butikk må hente den der..

Om man bestiller to spill da? Får man med to koder? En venn bestile CE til meg og han til hans adresse, altså han forhåndsbestilte to spill, får han da to koder eller?

Klart. Vil tippe at kodene og alt tilbehør vil ligge inne i CE boksen uansett. Så 2 CE bokser = 2 sett med AOC tingtang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...