Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har avbestilt igjen gitt. Kom plutselig på dette med systemkravene. Hehe. Spillt litt mye konsoll i det siste, så det tenkte jeg faktisk ikke på :p

 

Usikker på hvordan det vil gå med min pc, å så må dessverre tenke litt mer først :(

Lenke til kommentar
Har avbestilt igjen gitt. Kom plutselig på dette med systemkravene. Hehe. Spillt litt mye konsoll i det siste, så det tenkte jeg faktisk ikke på :p

 

Usikker på hvordan det vil gå med min pc, å så må dessverre tenke litt mer først :(

 

Har sett på systemet ditt, og du vil nok ikke få kjørt spillet på High, men trur ikke du vil ha noe problemer med å spille. Det som er værst på systemet ditt er kanskje CPUen, det er jo ikke en all verdens dyr oppgradering.

 

Du kan nok med sikkerhet forhåndbestille igjen. Spillet er nok verdt det selv om man ikke kan kjøre max detaljer og oppløsning med det første.

Lenke til kommentar

Fikk "passed" på minimum, men ikke på recommended.

 

Om jeg skal bytte cpu til noe brukbart må jeg sikkert bytte hovedkort også.. og da må jeg vel neste invistere i ett nytt skjermkort. Så det baller fort på seg...

 

Hmm.. noen som vet hvor lenge etter pc-releasen det kommer til Xbox? Kommer det i år?

Endret av JV
Lenke til kommentar

Ingen som vet, antageligvis ikke noe Gaute eller gutta har noe peiling på heller, og trur nok ikke vi ser noe Xbox versjon av spillet i år. Heldige om vi ser det før jul. Men dette blir pur spekulasjon fra min side.

 

Jeg kjøpte meg pc i sommer til 8000kr, og får også bare klart minimum på den testen. Men det gikk helt fint å spille AoC på høyest mulig settings i beta for noen månder siden. Og det er nok ikke noe problem i heletatt å få spillet til å starte på pcen din, det er veldig fleksibelt med veldig mye instillinger man kan stille ned på for å få det til å bli så glatt som mulig.

Lenke til kommentar

Eventuelt bare bruke de siste 2 måndene på å spare 200kr i uka om du har råd til det, så har du 1600kr til slutten av mai. Får sikkert et greit AMD setup ( uten skjermkort ) for 1600kr på den tiden.

 

Se her f.eks:

 

https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=65174

 

Så gjenstår bare et skjermkort. Vil nok tru at 9600gt ligger på 1000lappen i mai måned, så da har du det og. Da har du et setup som helt greit vil klare AoC vil jeg tru.

Lenke til kommentar

Huff... syns det suger så kraftige hesteballer at vi i Norge ikke får starte å spille samtidig med USA. De får starte 17. mai (som ville vært en PERFEKT dag mht. at vi har fri) mens vi som forhåndsbestiller, og få "3 dager tidligere", må starte 20. mai.

 

Jeg vil også spille 17. mai!!! :(

Endret av JV
Lenke til kommentar
Huff... syns det suger så kraftige hesteballer at vi i Norge ikke får starte å spille samtidig med USA. De får starte 17. mai (som ville vært en PERFEKT dag mht. at vi har fri) mens vi som forhåndsbestiller, og få "3 dager tidligere", må starte 20. mai.

 

Jeg vil også spille 17. mai!!! :(

 

Hva er grunnen til dette egentlig?

Lenke til kommentar
Huff... syns det suger så kraftige hesteballer at vi i Norge ikke får starte å spille samtidig med USA. De får starte 17. mai (som ville vært en PERFEKT dag mht. at vi har fri) mens vi som forhåndsbestiller, og få "3 dager tidligere", må starte 20. mai.

 

Jeg vil også spille 17. mai!!! :(

 

Hva er grunnen til dette egentlig?

 

Distrobusjon ( sikkert stavet feil ).

 

Spill lanseres på andre ukedager i Statene og i Europa.

 

Var det tirsdag i statene og fredag i europa, eller noe slikt.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Ingen som vet, antageligvis ikke noe Gaute eller gutta har noe peiling på heller, og trur nok ikke vi ser noe Xbox versjon av spillet i år. Heldige om vi ser det før jul. Men dette blir pur spekulasjon fra min side.

 

Jeg kjøpte meg pc i sommer til 8000kr, og får også bare klart minimum på den testen. Men det gikk helt fint å spille AoC på høyest mulig settings i beta for noen månder siden. Og det er nok ikke noe problem i heletatt å få spillet til å starte på pcen din, det er veldig fleksibelt med veldig mye instillinger man kan stille ned på for å få det til å bli så glatt som mulig.

 

Hvordan tror du jeg kommer til å få kjørt det? se sig.

 

Er DX10 mer eller mindre HW krevende? har hørt både og.

 

Huff... syns det suger så kraftige hesteballer at vi i Norge ikke får starte å spille samtidig med USA. De får starte 17. mai (som ville vært en PERFEKT dag mht. at vi har fri) mens vi som forhåndsbestiller, og få "3 dager tidligere", må starte 20. mai.

 

Jeg vil også spille 17. mai!!! :(

 

Hva er grunnen til dette egentlig?

 

Distrobusjon ( sikkert stavet feil ).

 

Spill lanseres på andre ukedager i Statene og i Europa.

 

Var det tirsdag i statene og fredag i europa, eller noe slikt.

 

fremderles irriterenes.. spesielt siden det er et "norsk" firma:/

Lenke til kommentar

Tipper du kommer til å klare det fint, ingen som tvinger deg til å bruke DX10 trur jeg, og trur egentlig ikke det er særlig mer krevende enn DX9, bare ny teknologi som trenger litt hardware endringer eller noe slikt, men nå er jeg langt fra noe ekspert når det gjelder DirectX.

 

Jeg hadde nesten helt likt setup for en stund siden, bare litt bedre skjermkort.

Får du en 1000lapp til overs hadde det sikkert ikke skadet med ett 9600gt. Men du klarer deg nok fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...