Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? :dontgetit:

 

Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet.

Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen :thumbdown:

 

Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail?

Lenke til kommentar
Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? :dontgetit:

 

Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet.

Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen :thumbdown:

 

Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail?

 

Jo, antageligvis går sikkert det. Satser på det selv hvertfall :) Selv om jeg har lappen og bil så tare meg en god stund å hente den nøkkelen.

Lenke til kommentar
Må vi virkelig gå til butikken å hente nøkkelen? :dontgetit:

 

Det er en liten nedtur for meg og kompisen min, da vi ikke bor så alt for nærme EBGames og ikke har sertifikatet.

Litt frustrerende å måtte karre seg til EBGames bare for å hente denne nøkkelen, for så å gå hjem igjen, for deretter jaggu måtte gå tilbake og hente Collector's Edition noen dager senere igjen :thumbdown:

 

Kan de ikke lese opp nøkkelen per telefon, eller sende den på e-mail?

 

Jo, antageligvis går sikkert det. Satser på det selv hvertfall :) Selv om jeg har lappen og bil så tare meg en god stund å hente den nøkkelen.

 

håper virkelig at vi kan får den på mail.. siden det ikke er en EBgames butikk i hele møre og romsdal. (vertfall ikke i molde og eller kr.sund)

Lenke til kommentar

Som noen har påpekt tidligere (kanskje ikke i denne tråden. gidder ikke sjekke :p), du må IKKE basere forhåndsbestillingen på en techtest.

 

Du spiller på ett uferdig produkt. Du skal gjøre "kjedlige" tester for å hjelpe funcom med å ferdigstille produktet sitt til release.

 

Jeg ville ha stolt på at spillet er bra og bestilt, evt. avbestilt til du får lest en eller flere omtaler av spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...