Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha testet spillet i ca. 2-3 uker avbestilte jeg min Collectors Edition fra Absoluttspill. Fantastisk spill, men min gamer-PC (AMD Athlon 64 3700+, 2GB RAM, GeForce 7800GT) klarte ikke akkurat å kjøre det så veeeeldig spillbart. Dette var da medium-low settings i 1680x1050 oppløsning. Å gå helt ned til low blir mindre pent, samtidig som FPS ikke blir veldig forbedret. :(

Endret av Meldarion
Lenke til kommentar

Ikke sikkert det hjelper pcen din spesielt, men husk at i beta så har du en debugger som kjører i bakgrunnen og tar opp en god del ressurser, dog sikkert ikke fra GFX-kortet. Og du har muligheten til å spille windowed, slik at du pent kan kjøre 1280x1024 uten at det blir noe blurry.

Lenke til kommentar

Men vil det ikke være billigere å kjøpe fra for eksempel Absoluttspill.no og ta med gamecard i samme slengen? Mtp eh sånn fraktkostnader? :)

 

EDIT: Haha, hva er det jeg sier? Man betaler vel gjerne via eh.. kreditt. Kort. Sak.

 

Jeg så GameCard, og tenkte at "oi må jo ha det". Greit. Flott.

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Hmm, folk fra USA og Tyskland sier at har hatt muligheten / har muligheten til å hente deres pre-order key osv.. hos EBGames og GameStop allerede..

Flere har bekreftet dette også, så det er visst ingen tomme rykter..

 

 

Kan vi forvente at vi får hentet våre koder på EBGames her i landet snart?

Lenke til kommentar

Jaja, da var AoC - CE bestilt fra absoluttspill.no så får jeg se om det blir noe moro.

 

Må jo ikke bare vente på spillet, må jo drøye med å spille til den nye hardwaren min er i hus også (ikke på grunn av AoC...) sånn at jeg får full glede av spillet også...

Lenke til kommentar
Jaja, da var AoC - CE bestilt fra absoluttspill.no så får jeg se om det blir noe moro.

 

Må jo ikke bare vente på spillet, må jo drøye med å spille til den nye hardwaren min er i hus også (ikke på grunn av AoC...) sånn at jeg får full glede av spillet også...

 

lurer på hvor mange CE absoluttspill.no egentlig kommer til å få. virker som det er jævla mange som har bestilt derfra. kanskje det blir noen skuffa kunder i nær fremtid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...