Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

Tipper du kommer til å klare det fint, ingen som tvinger deg til å bruke DX10 trur jeg, og trur egentlig ikke det er særlig mer krevende enn DX9, bare ny teknologi som trenger litt hardware endringer eller noe slikt, men nå er jeg langt fra noe ekspert når det gjelder DirectX.

 

Jeg hadde nesten helt likt setup for en stund siden, bare litt bedre skjermkort.

Får du en 1000lapp til overs hadde det sikkert ikke skadet med ett 9600gt. Men du klarer deg nok fint.

 

 

ok, grunnen til at jeg spør er at noen fortalte meg at DX10 var mindre krevende enn Dx9. om dette er rett eller ei ve jeg ikke. men så lenge jeg får kjørt det med noen grafiske effekter er jeg fornøyd. tror ikke jeg kommer til å gå for nytt skjermkort med det første. siden jeg nettop har kjøpt et og det er et helvette å montere i et shuttle kabinett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herregud så jeg gleder meg til AoC! :D Må bare få si det, ingen i familien som hører på meg :p Noen som vet hvor mange lvl man kan gå opp? Hvor stort er egentlig verdenen? Kan man møte Conan, eller sønnen? Er spillet basert på serien, så man kan reise der de stedene er? :)

Lenke til kommentar
Hvis jeg husker riktig så er maks lvl 80 og spillet er 300km2.

 

Jeg bestilte i dag, ååå som jeg gleder meg. <3

 

Bestilte i dag eg også :D Maks lvl 80? Det betyr mye spilling :D Tror jaggu eg slutter på jobben :p 300km2 er rimelig heftig!

 

Vet du om det er planlagt updates av spillet? Som BC til WoW? Kanskje vi til slutt må sloss mot Conan ^^,

Lenke til kommentar

Men man kommer nok aldri til å sloss mot Conan i spillet, han er vel er Quest-giver i spillet.

 

Det vil nok kommer ekspansjons pakker. Mener å ha lest at utviklingen i disse pakkene blir rettet litt mer mot adding av mer content/gameplay enn måten det er gjort da i spesielt wow til nå, altså nye områder som trenger høyere level osv. Slikt kommer sikkert i AoC med tiden og, men la oss krysse fingrene for at de heller legger inn tid i nyere features som f.eks sjøslag, forskjellige turneringer, "hidden dungeons" eller andre ting som kanskje har vært i planene til FC før eller som har vært foreslått og diskutert i bøtter, kjeler og spann på forums.ageofconan.com .

 

Jeg syntes FC virker som om de tar inspillene fra sitt community veldig seriøst, selv om folk flest har for vill fantasi og for store krav til at de kan gjøre stort med det så virker det som om de prøver å gjøre det litt mer som som community vil ha det om det er noe som ikke blir tatt godt imot, se på Crafting f.eks. Men på en annen side så stod de fast på at det var riktig å kutte scion of set og lich ned til ToS, som kanskje også var bra.

 

Jeg gleder meg virkelig mer og mer til spillet kommer, så dette blir sikkert en skikkelig "let down" for meg når jeg får spilt det en stund, men det er jeg også veldig klar for:P

 

Ikke lenge igjen nå, under 2 månder. Er nok ikke lange stunden til "Open" beta heller nå.

Lenke til kommentar
Men man kommer nok aldri til å sloss mot Conan i spillet, han er vel er Quest-giver i spillet.

 

Det vil nok kommer ekspansjons pakker. Mener å ha lest at utviklingen i disse pakkene blir rettet litt mer mot adding av mer content/gameplay enn måten det er gjort da i spesielt wow til nå, altså nye områder som trenger høyere level osv. Slikt kommer sikkert i AoC med tiden og, men la oss krysse fingrene for at de heller legger inn tid i nyere features som f.eks sjøslag, forskjellige turneringer, "hidden dungeons" eller andre ting som kanskje har vært i planene til FC før eller som har vært foreslått og diskutert i bøtter, kjeler og spann på forums.ageofconan.com .

 

Jeg syntes FC virker som om de tar inspillene fra sitt community veldig seriøst, selv om folk flest har for vill fantasi og for store krav til at de kan gjøre stort med det så virker det som om de prøver å gjøre det litt mer som som community vil ha det om det er noe som ikke blir tatt godt imot, se på Crafting f.eks. Men på en annen side så stod de fast på at det var riktig å kutte scion of set og lich ned til ToS, som kanskje også var bra.

 

Jeg gleder meg virkelig mer og mer til spillet kommer, så dette blir sikkert en skikkelig "let down" for meg når jeg får spilt det en stund, men det er jeg også veldig klar for:P

 

Ikke lenge igjen nå, under 2 månder. Er nok ikke lange stunden til "Open" beta heller nå.

 

For min del syns jeg lvl 80 holder lenge, i alle fall i la oss si et år så fremt de legger til flere instancer og åpner nye områder for de som er lvl 80. Det som også kunne vert spennende hadde vert om de kanskje hadde laget flere områder etter hvert, som var rettet til de med litt lavere level. Sånn at om man evt. skulle starte ny char så slipper man å gå igjennom alt på ny igjen.

 

Og dersom de evt skulle høyne max lvl så håper jeg ikke de tar for store lvl sprang. Kanskje 5 lvl mer av gangen. Og så håper jeg virkelig ikke de gjør gammelt gear totalt ubrukelig, slik som det ble i WoW etter BC.

Lenke til kommentar

Heisann! Dette så jo umåtelig interessant ut!

 

Men må si jeg syntes det føles sleipt ut å betale seg inn til 2% XP bonus og 3% stamina.. Ikke at jeg ikke har lyst på det...

 

Men at jeg ikke gidder betale 100KR mer for det! :p

 

Jeg syntes også prisene på både spillet, CE og månedskort var overraskende lave. Laveste jeg har sett er 350,- for normal edition og 469 for CE. Flott! Men gjelder dette bare ett sted? :p

 

Også. Er det VIRKELIG sant at AoC kommer om to måneder, den 23 (for de som preorder - 20 - ;) ) mai? Jeg kan ikke tro det!

 

Kall meg syk, men jeg trenger et spill! :)

Lenke til kommentar
Heisann! Dette så jo umåtelig interessant ut!

 

Men må si jeg syntes det føles sleipt ut å betale seg inn til 2% XP bonus og 3% stamina.. Ikke at jeg ikke har lyst på det...

 

Men at jeg ikke gidder betale 100KR mer for det! :p

 

Jeg syntes også prisene på både spillet, CE og månedskort var overraskende lave. Laveste jeg har sett er 350,- for normal edition og 469 for CE. Flott! Men gjelder dette bare ett sted? :p

 

Også. Er det VIRKELIG sant at AoC kommer om to måneder, den 23 (for de som preorder - 20 - ;) ) mai? Jeg kan ikke tro det!

 

Kall meg syk, men jeg trenger et spill! :)

 

vel.. får no ny mount, ekstra bag (mer inventory plass), får starte å spille 3 dager før alle andre + mer.. så joda.. er verdt de ekstra 100 kr man må betale.

Lenke til kommentar

Men vanlig edition fra Absoluttspill.no inkluderer jo både War Mammoth og beltet! (349,-)

 

Så jeg bestiller nok den. Eneste jeg gjerne skulle hatt er ringen som gir 2% XP bonus og 3% Stamina, men det får være... Er så mye annet der som er absolutt uinteressant.. :p

 

EDIT: Må forresten si jeg gleder meg som en liten PUNK til spillet kommer! Håper ikke det blir skuffende. Det gjør det sikkert ikke. Men jeg MÅ ha konfirmasjon;

 

KOMMER virkelig spillet den 23 - 20 for de som preorder, inkl. meg - mai?! ;D

 

EDIT: Noen som har erfaringer med absoluttspill.no og/eller gamezone.no?

 

Anbefalinger til hvem jeg skal bestille fra?

Endret av Binko
Lenke til kommentar

Absoluttspill.no er etter min mening Norges desidert beste butikk/nettbutikk for spill, utrolig rask og god levering, billig og kjempe god kundesupport!

 

For meg var det ikke noe spørsmål engang, på meg ble det den eksklusive collectors edition! :)

Har aldri vært borti en så billig ce, en ting er om en ce verdt når de fort koster over 500kroner, men her koster den jo under 500kroner og du får veldig mye pengene

 

Nå skal det sies vi her i europa kanskje ikke får åpnet serverne før 23. Mai..

Lenke til kommentar
Absoluttspill.no er etter min mening Norges desidert beste butikk/nettbutikk for spill, utrolig rask og god levering, billig og kjempe god kundesupport!

 

For meg var det ikke noe spørsmål engang, på meg ble det den eksklusive collectors edition! :)

Har aldri vært borti en så billig ce, en ting er om en ce verdt når de fort koster over 500kroner, men her koster den jo under 500kroner og du får veldig mye pengene

 

Nå skal det sies vi her i europa kanskje ikke får åpnet serverne før 23. Mai..

 

Kanskje er vel nøkkel ordet i siste setning der, for om det blir slik er jo headstart "bonusen" veldig veldig unødvendig:P Satser vel på at det blir den 20ende.

Lenke til kommentar
Veldig trist om vi ikke får den headstarten... Men det er vel meget usansynlig at vi ikke skulle få den?

 

Jeg har god kontakt med en av lederne i Funcom, og vedkommende sa at det bare er den amerikanske utgaven som er blitt lovet en 'headstart' og at de ikke har gitt noe informasjon til europeiske butikker at dette skal tilbys her i europa også.

 

 

Men det vil nok mest sansynlig gjelde oss også om ting går etter planen regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Men den CE utgaven som er ute på f.eks absoluttspill.no, er det da den utgivelsen for amerikanske servere? Eller vil det bare være 1 utgivelse som fungerer for alle servere?

De har sagt at det er separat EU og US versjoner som blir shippet, så siden det er en norsk butikk så er det mest sannsynlig EU versjonen det er snakk om.

 

US servere vil stå i New Jersey og EU serverne i Amsterdam.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...