Gå til innhold

AoC Collector's Edition og preorder-kampanje!


Anbefalte innlegg

Da har jeg også bestilt fra absoluttspill.no. Fantastisk bra om dette stemmer.

 

Eneste jeg stusser på er om de får levert ut et eksemplar til alle som skal ha? Og er det ikke slik at når du betaler med visa så kommer spillet direkte til postkassa og ikke posthuset?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg også bestilt fra absoluttspill.no. Fantastisk bra om dette stemmer.

 

Eneste jeg stusser på er om de får levert ut et eksemplar til alle som skal ha? Og er det ikke slik at når du betaler med visa så kommer spillet direkte til postkassa og ikke posthuset?

 

Jo, stemmer vel det. Så lenge pakka passer.

Lenke til kommentar
Finner også CE på www.gamezone.no nå

 

https://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=31271

 

Self kommer det mangen som komme til og selge CE, så ikke vits og diskutere det engang.

 

Regne med alle får med noe fet bonusgreie, om det ikke er det samme så gjør vel ikke det noe da det er selve esken og innholdet som er kult og ha.

 

Driter i jeg om jeg ikke får med et inventorybelte på lv1 som jeg sikkert finner på lvl 10.

 

hæhæ ta og rund av denne dårlige diskusjonen og gled dere alle til den fete innpakningen og itemsa i eska :yes: yeeeeey

Lenke til kommentar

Det blir nok som før i andre MMOer. "Eksklusive items" alle andre også har, bortsett fra de som kommer inn i spillet 2 år etter launch. Da er det jo alltids kjekt å sitte i newbie area oppå en mammut og briske seg til hele områdets misunnelse og bunnløse ærefrykt.

 

Men tiden vil vise.. Sikkert kjekt å ha. Var det slik at alle kan kjøpe mammut eller neshorn, eller er de låst til de som forhåndsbestiller? Det første høres vel mest sannsynlig ut. Kjekt å spare seg for den utgiften når det blir aktuelt, i det minste.

Lenke til kommentar
Det blir nok som før i andre MMOer. "Eksklusive items" alle andre også har, bortsett fra de som kommer inn i spillet 2 år etter launch. Da er det jo alltids kjekt å sitte i newbie area oppå en mammut og briske seg til hele områdets misunnelse og bunnløse ærefrykt.

 

Men tiden vil vise.. Sikkert kjekt å ha. Var det slik at alle kan kjøpe mammut eller neshorn, eller er de låst til de som forhåndsbestiller? Det første høres vel mest sannsynlig ut. Kjekt å spare seg for den utgiften når det blir aktuelt, i det minste.

 

ja ser på inhholdet nå, er vel en ring og en drikk gratis i alle pubber kappe som er med.

 

Rart og se at det mest ekslusive itemsa ikke høre til vanlig CE engang, men er noe di forskjellige butikkgreiene har fått til.

Lenke til kommentar
Det blir nok som før i andre MMOer. "Eksklusive items" alle andre også har, bortsett fra de som kommer inn i spillet 2 år etter launch. Da er det jo alltids kjekt å sitte i newbie area oppå en mammut og briske seg til hele områdets misunnelse og bunnløse ærefrykt.

 

Men tiden vil vise.. Sikkert kjekt å ha. Var det slik at alle kan kjøpe mammut eller neshorn, eller er de låst til de som forhåndsbestiller? Det første høres vel mest sannsynlig ut. Kjekt å spare seg for den utgiften når det blir aktuelt, i det minste.

 

De skal være "pre-order" eksklusive ja :)

Lenke til kommentar
Det blir nok som før i andre MMOer. "Eksklusive items" alle andre også har, bortsett fra de som kommer inn i spillet 2 år etter launch. Da er det jo alltids kjekt å sitte i newbie area oppå en mammut og briske seg til hele områdets misunnelse og bunnløse ærefrykt.

 

Men tiden vil vise.. Sikkert kjekt å ha. Var det slik at alle kan kjøpe mammut eller neshorn, eller er de låst til de som forhåndsbestiller? Det første høres vel mest sannsynlig ut. Kjekt å spare seg for den utgiften når det blir aktuelt, i det minste.

 

De skal være "pre-order" eksklusive ja :)

nei. man kan kjøpe dem in-game.

Lenke til kommentar
Det blir nok som før i andre MMOer. "Eksklusive items" alle andre også har, bortsett fra de som kommer inn i spillet 2 år etter launch. Da er det jo alltids kjekt å sitte i newbie area oppå en mammut og briske seg til hele områdets misunnelse og bunnløse ærefrykt.

 

Men tiden vil vise.. Sikkert kjekt å ha. Var det slik at alle kan kjøpe mammut eller neshorn, eller er de låst til de som forhåndsbestiller? Det første høres vel mest sannsynlig ut. Kjekt å spare seg for den utgiften når det blir aktuelt, i det minste.

 

De skal være "pre-order" eksklusive ja :)

nei. man kan kjøpe dem in-game.

 

 

Det er mulig du får kjøpt slike type mounts ja, men det skal være noen annen form for mammuter og nesehorn tror jeg :)

Så du vil føle deg en smule eksklusiv :p

Dessuten er sikkert slike mounts svindyre også :yes:

 

Jeg har hvert fall hørt Funcom selv uttale at War mammot og Killer Rhino skal være pre-order eksklusive ;)

Lenke til kommentar
ganske sikker på man får 1 ring. Tror likevell den blir nok danket ut av en stats ring rimelig fort, så de blir trolig ikkr nor lange løp ;)

 

Tror nok du har rett :)

+2% er ikke spesielt mye, så en ring med bedre stats vil nok danke den ut nokså fort.

 

ganske sikker på man får 1 ring. Tror likevell den blir nok danket ut av en stats ring rimelig fort, så de blir trolig ikkr nor lange løp ;)

 

Tror nok du har rett :)

+2% er ikke spesielt mye, så en ring med bedre stats vil nok danke den ut nokså fort.

Lenke til kommentar

Du må ikke ta alt du hører fra betaen seriøst ;)

Alt slikt som folk liksom lekkes fra betaer er jo bare negativt, så av egne erfaringer har jeg lært meg å ikke høre på slikt.

 

Skulle gjerne skrevet et lengre innlegg om hvorfor du skal ta slikt med en klype salt, men er på ferie så skriver på iPod Touch :p

Lenke til kommentar

Et betaforum er jo fylt med klager og ønsker om forandringer, det er jo det et beta forum er for. En komunikasjons hjelpemiddel mellom testere og spillutviklere, og det en spillutvikler vil og ønsker å lese er ting han kan bruke tid på, altså forbedre sitt produkt.

Han ønsker ikke lese lange poster fra folk som vil slikke ræva hans ved å gi han skryt, skryt er noe han vil og ønsker å sette pris på når spillet er ute i butikkhyllene.

 

Selv om en tester skriver en 2 siders negativ betarapport så trenger ikke det si at han missliker spillet. Det han dog er, er en god betatester.

Rapporten kunne jo kanskje ha vært på 10 sider hvis han skulle ta med alt av hva han ikke vil ha forandret, og hva ting han liker, så det folk gjør når de bryter en NDA er å sette ting ute av fokus.

Det er KUN det negative som kommer ut, og ikke det positive.

 

Jeg kan lett skrive en 10 siders negativ rapport om World of Warcraft også, men det forandrer ingenting, spillet er fremdeles ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...