Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Hva i alledager skal du med Edubuntu ?

Skrevet (endret)
Har ikke peiling.

Jeg bestilte den (og Kubuntu) for morro skyld siden det er jo gratis :cool:

Hva er egentlig forskjellen på Edubuntu, Kubuntu og Ubuntu utenom litt farger?

8591937[/snapback]

lol, slike som deg som skaper unødvendige kostnader for utviklerene :no:

Tulling.

Endret av loathsome
Gjest Slettet-df17e
Skrevet

Ubuntu bruker Gome som vindusbehander, Kubuntu bruker KDE. Edubuntu er for bruk i skoler eller noe sånt. En sammling med undervisningsprogramvare, tror jeg.

Les mer på Ubuntu.com :)

Skrevet

lol, slike som deg som skaper unødvendige kostnader for utviklerene :no:

Tulling.

8591948[/snapback]

Nå er de blitt sponset for å sende ut CD-ene, og jeg mener å huske at det var du som bestilte grådig mange Ubuntu CD-er?

Uansett, hele poenger er "spread the word". 3 eller 20 CD-er gjør ingen forskjell, og de vil at man skal dele :De videre.

Skrevet

Nooooooohohohoooess! Innkalt til armyen. Ferdig med bachelorgrad, arbeidsgiverne står og hamrer på døren med sign-on fees i hånden - og jeg skal nå kaste alt dette i dass for ett år med kryping i myrer langt til helvete i indre Troms, dele rom med 14 prepubertale guttunger og generelt leke krig.

Enden er nær.

Arve, kan ikke du dra i noen tråder? Get me off the hook? Hvasomhelst? :(

Skrevet
Nooooooohohohoooess! Innkalt til armyen. Ferdig med bachelorgrad, arbeidsgiverne står og hamrer på døren med sign-on fees i hånden - og jeg skal nå kaste alt dette i dass for ett år med kryping i myrer langt til helvete i indre Troms, dele rom med 14 prepubertale guttunger og generelt leke krig.

Enden er nær.

Arve, kan ikke du dra i noen tråder? Get me off the hook? Hvasomhelst? :(

8592040[/snapback]

HAHAHAHAH

Avdeling du er kalla inn til då?

Uansett, du kan jo søke om å få sleppe det, rett og slett, i og med at du er ferdig utdanna og så godt som har jobb.

Skrevet
HAHAHAHAH

Avdeling du er kalla inn til då?

Uansett, du kan jo søke om å få sleppe det, rett og slett, i og med at du er ferdig utdanna og så godt som har jobb.

CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk :)

Dog, mistenker at det ikke går ut på float:left og display:inline :hmm:

Tror jeg må fyre inn en søknad ja. Om ikke fritak, så gi meg i hvert fall noe som er relevant til utdanningen.

Skrevet
CSS-bataljonen @ Bardufoss, faktisk :)

Utenom rekrutten blir det nok lite til kryping i myr på deg - CSS-bataljonen likar seg best i store oppvarma telt og inne i lastebilane sine :p

Skrevet

Du kan jo ende opp på M113 eller BV206 òg, sikkert. Tippar dei har nokre av dei og. Eller MB240. Google for å finne ut om dei. :p

Bedre enn å gå er det, men de er kaldt i bardufoss om vinteren uansett om du har oppvarma bil. Ut må du i blant uansett, og 30 blå og sur vind er uggent :)

Skrevet

*google som en gal*

Hehey! It's liek Battlefield!!1!

Menneh, 30 blå? Er det mulig å få utsettelse i påvente av mer global oppvarming, tror du? :xmas:

Skrevet
*google som en gal*

Hehey! It's liek Battlefield!!1!

Menneh, 30 blå? Er det mulig å få utsettelse i påvente av mer global oppvarming, tror du? :xmas:

8592314[/snapback]

Neh, tvilsomt :p

30 blå er jo kos, det. 40, òg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...