Gå til innhold

Area 51/Område 51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tja, det finnes jo et strengt bevoktet område der borte. At noe hemmelig finner sted tror jeg nok. Men at det er UFOer de undersøker, er jeg mer tvilsom til. Jeg er mer opptatt av hva som er agendaen til folkene i Disclosure Project.

 

at det skjer noe der er det vel ingen som tviler på, men problemet er hva.

Det finnes så klart hemmelige saker der som det gjør på de fleste militære installasjoner men HVA som skjer er det værre.

er dette bare en flyplass for å teste/utvikle fly eller er det aliens, UFO og troll som egentlig holder til der?

 

jeg er ganske sikker på at det bare er for å teste fly og slikt, og at de merkene i bakken har en eller annen logisk forklaring, som justering av siktet til våpen eller teste presisjonen av bomber

Endret av aklla
Lenke til kommentar

men jeg har sett et programm for mange år siden om aliens der de sa at de hadde filmet dem, å sånt, men søkte på for å finne igjend et klippet fra tv, tror det var discoverychannel eller noe som viste det, men det klipet har blit tatt bort å de hadde fått en kjempe bot, har jeg hørt og lest

Lenke til kommentar
Du har sett for mye film

Ja, jeg fikk hele denne ideen etter å ha sett National Treasure: Book of Secrets

Men jeg det er noe skummelt med hele saken..

"Vi må fortelle det vi det, for om 20 år trenger folk å vite det" Så en forsker fra area 51 i youtube video.

Skulle egentlig ønske hollywood ville dempe bruken av "grand conspiracies" i filmene sine. Jeg er klar over at det er en lettvint måte å lage et interressant plot på men det fører til at stadig større deler av befolkningen *tror* på sånne saker. Det er rikelig med veldokumenterte små og mellomstore konspirasjoner i verden men de virkelig store eksisterer ikke utenfor bøker, filmer og paranoide nettsteder.

 

Som et eksempel på medias makt over folks sinn så tror veldig mange amerikanere at Reagens star wars program ble satt ut i livet og at USA faktisk har et romskjold der ute allerede. Grunnen er at de har sett satelittene med egne øyne... Ikke de ekte satelittene for de ble aldri bygget men de har sett animasjoner laget av media og NASA om hvordan det kanskje kunne komme til å se ut hvis det ble noe av og siden disse har blitt vist hundrevis av ganger har selve ideen om et romskjold festet seg så godt at veldig mange ikke vil akseptere at det ikke finnes.

 

 

Blir det samme med UFOer, aliens, Area51 og denslags. Det er brukt i så mange filmer og tv-serier at selve ideen har festet seg veldig godt hos veldig mange, tross mangelen på bevis.

Lenke til kommentar
Du har sett for mye film

Ja, jeg fikk hele denne ideen etter å ha sett National Treasure: Book of Secrets

Men jeg det er noe skummelt med hele saken..

"Vi må fortelle det vi det, for om 20 år trenger folk å vite det" Så en forsker fra area 51 i youtube video.

Skulle egentlig ønske hollywood ville dempe bruken av "grand conspiracies" i filmene sine. Jeg er klar over at det er en lettvint måte å lage et interressant plot på men det fører til at stadig større deler av befolkningen *tror* på sånne saker. Det er rikelig med veldokumenterte små og mellomstore konspirasjoner i verden men de virkelig store eksisterer ikke utenfor bøker, filmer og paranoide nettsteder.

 

Som et eksempel på medias makt over folks sinn så tror veldig mange amerikanere at Reagens star wars program ble satt ut i livet og at USA faktisk har et romskjold der ute allerede. Grunnen er at de har sett satelittene med egne øyne... Ikke de ekte satelittene for de ble aldri bygget men de har sett animasjoner laget av media og NASA om hvordan det kanskje kunne komme til å se ut hvis det ble noe av og siden disse har blitt vist hundrevis av ganger har selve ideen om et romskjold festet seg så godt at veldig mange ikke vil akseptere at det ikke finnes.

 

 

Blir det samme med UFOer, aliens, Area51 og denslags. Det er brukt i så mange filmer og tv-serier at selve ideen har festet seg veldig godt hos veldig mange, tross mangelen på bevis.

 

spørsmålet er egentlig bare hva brukes Area 51 til

Lenke til kommentar
Vel, jeg synes det er gøy å se andre folks meninger..

Jeg begynte å lese om slikt i 1994-95. Til den dag i dag så er det umulig å finne hva som virkelig Area51 brukes til utenom som militær base i ørkenen i Nevada. 90% av all info om UFO'er og aliens er disinformasjon. Jeg sier ikke at slikt ikke finnes, men for å vite noe sannhet så må man ha hatt egne erfaringer.

 

Men det er bra dere ungdommer interesserer dere for slik! Anbefaler to nettsider :

www.rense.com

www.davidicke.com

 

Der er det nok info å ta av ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...