Gå til innhold

Area 51/Område 51


Anbefalte innlegg

Det er nå engang sånn at det er enormt med informasjon som ikke er tilgjengelig for allmennheten. Det er svært lite du har rett på å se på et vanlig legekontor for eksempel.

 

Hva USA og area51 angår så regner jeg med at de som jobber der selvfølgelig vet en del, deres overordnede og oppdragsgivere har selvfølgelig tilgang til mye, samarbeidspartnere utenfor leieren vet nok også litt, og til sist så finnes det komiteer i den amerikanske kongressen som har som oppgave å holde øye med alle deler av statsadministrasjonen. Sånne komiteer kan i prinsippet se akkurat hva de har lyst til å se, å skjule noe for dem er straffbart. At en komite får innsyn betyr ikke at ting havner i media men noe sånt som aliens hadde nok ikke forblitt hemmelig så forferdelig lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hehe, hvorfor er alle UFO-filmer i elendig kvalitet?

 

Det har jeg og lurt på, og hvorfor klarer de bare ikke å sikte mot ufoen, og hvorfor "mister" de kameraet akkurat da ufoen skal til å gjøre noe? Og hvorfor endrer teksturene rundt ufoen seg hele tiden?

 

 

 

 

 

tenkte på ordet area ok ikke arena

 

AREA 51 betyr?

A=Aliens

R=Really

E=Exist

A=Amoung Us

HAHAHAHAHA!!

Nå skal jeg le meg selv i søvn!

Fantastisk...

 

 

 

Area-51 tror jeg bare er enten:

1#: en oppskrytt plass. Skalkeskjul

2#: Amerikansk forskningssenter for atombomber og/eller flyteknologi.

Lenke til kommentar

 

den første filmen kan jo være alt fra en måke til ufp, er ikke verdt å se på den engang...

 

på film nr 2 ser man en muse-peker på 1min 24 sec, noe som tyder på at han har filmet skjermen på pc`n sin.

vanligvis når man redigerer slikt bruker man ikke kamera, for å ta det opp, men lagrer det direkte på pc`n.

på 1 min 2 sec er det bilde av samme stedet, uten at musen er der.

jeg tipper at han har laget en liten film på pc`n, lagt dette over ett bilde og brukt webcam for å få den ustabile føringen på kameraet.

bare noe jeg tenkte over når jeg så filmen, godt mulig det er feil men...

Lenke til kommentar
Spill lekkes så de er på nettet for nedlastning uker før de kommer ut, men litt fakta om area 51 som har eksistert lenge nå, kommer ikke ut...

 

Kan ingen ansatte lekke litt info og bilder????

 

kanskje fordi folkene som jobber der er klarert sånn passe høyt, kanskje det ikke er mulighet til å ta med seg info, USB deaktivert, printing loggført eller lignende kan gjøre det vanskelig å ta med seg noe.

det er også det at Area 51 er ett kontrollert område, og det er kun de som jobber der som har adgang til det som er der.

det er egentlig totalt uaktuellt for slike personer å lekke noe, det burde ikke være i tankene deres engang...

 

på spill/film og lignende kan dette bli tatt av mange.

de som lager spillet/redigerer filmen

de som tester det

de som fysisk produserer mediet dette er på.

Lenke til kommentar

Mange bedrifter som nekter deler av arbeiderne å ha kamera på mobilen. Kanskje de som jobber der skjønner hva som skjer om sannheten kommer ut. Det være seg en nasjonal skuffelse eller verdensomspennende panikk :- )

 

Leste ett eller annet sted at rullebanen er lengre enn det man kan se, at deler av den er lettere nedgravd. Kan ordnes på kort tid. Kan man se tegn til dette i google Earth?

 

En ting er sikkert, de vil aldri si at de har aliens av typen "dyr" der. Jeg vil ikke vite det engang. Det ville føre til mer ugang en noe annet.

Lenke til kommentar

Det KAN være nulig for dem å sende seg selv en epost med info, om ikke alle skjermene blir "tatt opp" så man kan se video av det som har skjedd etterpå.

 

Men, er mulig å ha med egen maskin og overføre masse til den mens det ser ut som den ikke er startet og ligger i væska.

 

EDIT: Men kan jo selvfølgelig være at de er blitt hjernevaska heile gjengen...

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar

For noen år siden søkte jeg på en designjobb på Lego i Billund i Danmark. På Legos utviklingsavdeling var det en regel om at hvis du tok med deg ditt eget kamera eller noe annet privat utstyr (f.eks PC) inn dit, så fikk du ikke lov å ta det med ut av bygningen igjen. På den tiden var ikke mobiltelefoner og bærbare PC-er vanlige, men jeg tipper at selv mobiltelefonen må legges igjen i resepsjonen/garderoben.

 

Jeg tipper det er like strengt på steder som Area 51. Og eposten blir nok sjekket uansett hvem du er og hva slags rang du har. Så at noen som jobber på Area 51 lekker opplysninger kommer ikke til å skje, uansett hva de holder på med der. Google-earth-bildene viser mange spor etter atomprøvesprengninger i området rundt, så det er nok våpenutvikling de driver på med der, ikke bortgjemming av utenomjordisk teknologi.

Lenke til kommentar
Det KAN være nulig for dem å sende seg selv en epost med info, om ikke alle skjermene blir "tatt opp" så man kan se video av det som har skjedd etterpå.

 

Men, er mulig å ha med egen maskin og overføre masse til den mens det ser ut som den ikke er startet og ligger i væska.

 

EDIT: Men kan jo selvfølgelig være at de er blitt hjernevaska heile gjengen...

 

det er ikke så lett å bare sende en e-post til seg selv.

jeg er 99,9% sikker på at maskiner som er der på ingen måte er koblet til internett.

er også veldig sikker på at det er forbudt med mobil, private pc`r, alt med trådløs komunikasjon og flyttbare lagringsmedier.

 

dette er tatt fra eksisterende systemer og litt fra eget hode...

Lenke til kommentar

Dessuten er dette folk som er sikkerhetsklarert. Hvis du har vært medlem i din lokale UFO-gruppe kan du bite deg i nesa på at du *aldri* ville blitt klarert for å jobbe på et anlegg som hadde aliens i frysedisken. Myndighetene i alle land er ganske flinke til å sile ut folk som ikke bør har tilgang til hemmeligheter.

 

Nå er riktignok USA litt mer slomsete på akkurat det området enn mange andre så jeg føler meg ganske sikker på at de *ikke* har aliens på area51 eller noe annet sted.

Lenke til kommentar

Etter det jeg vet blir alle ansatte ved Groom Lake fløyet inn på jobb og tilbake igjen. Ingen kommer kjørendes med bil på jobb. Vet ikke hvorfor det er slik, men på den måten er det jo lettere å sikre at ingenting kommer ut derfra i form av dokumenter, bilder og lignende da alle som jobber der må innom dette flyet for å komme seg ut. Vil regne med det er former for kontroller før ombordstigning og eventuelle ting man måtte prøve å smugle ut ville nok blitt oppdaget rimelig fort.

 

Og etter å ha hørt hvilke sjekker og kontroller som gjennomføres for bare å kunne jobbe for Jet Propulsion Laboratory i Pasadena, et sted som er styrt av myndighetene, men ikke er en del av forsvaret, vil jeg nesten ikke prøve å tenke meg hva slags bakgrunnsjekker og kontroller som utføres av de som blir ansatt ved Groom Lake "Area 51"

Endret av kimmern123
Lenke til kommentar

Tror ikke det er utenkelig at de har noe som spekuleres i at kan være fragmenter fra utenomjordisk skip eller likrester etc - og om det er det, så vil vi nok aldri få vite det.

Dersom alle større konspirasjoner hadde blitt avslørt, tror jeg verden har blitt snudd litt på halv tolv. Det er nok utrolig mye vi ikke vet, og som vi aldri vil få vite. Slike ting er garantert så stort at makten i kjernen av denne/disse konspirasjonen(e) gjør det hundre prosent umulig å hente informasjon derifra. Nesten i alle fall. Jeg tror at det er mulig å hacke seg inn, men det ville ha krevd sykt mye av vedkommende.

 

Om det er aliens og slikt på Area-51, får vi nok aldri vite det. Ansatte blir nok overvåket døgnet rundt, og de som overåker vil nok også bli overvåket. Hadde ikke overrasket meg om det var folk som ikke hadde noe annet liv enn inni sin egen lille bunker der de overvåker en egen ansatt. Hvorfor skulle noen gjøre noe sånt? Ikke vet jeg.

 

Om jeg har sett mye på film, og blir lett fascinert av konspirasjonsteorier?

Ganske enkelt - Ja.

 

Edit:

Tror jeg fant en baseball bane på Area-51 :p

http://www.flashearth.com/?lat=37.241964&a...r=0&src=ggl

Endret av ebc92
Lenke til kommentar
For noen år siden søkte jeg på en designjobb på Lego i Billund i Danmark. På Legos utviklingsavdeling var det en regel om at hvis du tok med deg ditt eget kamera eller noe annet privat utstyr (f.eks PC) inn dit, så fikk du ikke lov å ta det med ut av bygningen igjen. På den tiden var ikke mobiltelefoner og bærbare PC-er vanlige, men jeg tipper at selv mobiltelefonen må legges igjen i resepsjonen/garderoben.

 

Jeg tipper det er like strengt på steder som Area 51. Og eposten blir nok sjekket uansett hvem du er og hva slags rang du har. Så at noen som jobber på Area 51 lekker opplysninger kommer ikke til å skje, uansett hva de holder på med der. Google-earth-bildene viser mange spor etter atomprøvesprengninger i området rundt, så det er nok våpenutvikling de driver på med der, ikke bortgjemming av utenomjordisk teknologi.

 

Såklart er det strengt, er jo LEGO det er snakk om her, særiøse saker med andre ord.

 

Når det gjelder Area 51, trodde de brukte Arpanet og ikke hadde tilgang til vanlig internett (får vel ikke sendt mail så lett da), rett meg om jeg tar feil. De har også ganske gode grunner til å holde kjeft om hva de driver med der, tviler på at noen her på forumet ville at informasjon om uferdig/eksperimentell militær-teknologi skulle lekke ut til massemediene og eventuelle fiender.

 

Personlig tror jeg ikke på alt dette pjattet om at de har aliens og "ekte" UFOer der...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...