Gå til innhold

Area 51/Område 51


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tviler på at det fins et slikt område. Med alle de satelittene som flyr over jorda og overvåker er det så og si umulig at de ikke har oppdaga noe område!

 

Hele området er en gigantisk bløff

 

-MK-

Selvfølgelig finnes det, det er jo bilder ovenifra + warning signs (ingen bilder inni :( )

 

Det som er mysteriet er hva de skjuler. Noen tror UFO'er og aliens, mens jeg velger å tro at det er en base hvor de utvikler noe fartøy, som B2 f.eks. Det er jo en VELDIG lang fly stripe utenfor.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Area 51 var vel en flybase der nymotens flydesing ble utviklet. Som f.eks. B2 Spirit og F117 Nighthawk. Sannsynligvis også "Aurora"

 

Nå til dags, og dette må jeg presisere er bare min egen teori, antar jeg at det fungerer som ett trekkplaster. Det har/er så mye fokus på Area 51 og hva som evt. måtte foregå der at de opprettholder myten slik at nysjerrige ikke skal titte på andre baser der den faktiske utviklingen foregår :p

Lenke til kommentar

lenge påstod de at det ikke fantes, selv om det var bilde-beviser på at det fantes.

samt at hvis man gikk forbi ett skilt kom det biler og sørget for at du gikk ut av området igjen.

så påstod de at det fantes, men var en nedlagt militær-base, vaktholdet var der fortsatt, og aktivitet var filmet/tatt bilde av.

det er vel fortsatt den offisielle historien.

men hvis du ser på Google Earth ser du mange merkelige tegn og mønster rundt Area 51, en EKSTREMT lang rullebane, husker ikke lengde men dette kan måles i Google Earth.

 

Betroz: sannheten finnes mest sansynlig på internett, problemet er bare hvem av teoriene som er sannhet...

finner vel alt fra nedlagt militærbase til en underjordisk by for aliens.

Lenke til kommentar
Kommer det til å bli sikkert om det finnes aliens eller ikke, er det robot-ting som i crysis, eller slimete grønne mennesker?

 

Area 51 har nok en database? Sikkert en gal mann som kan hacke... Svaret finnes..

 

tvilsomt at den databasen er på nett...

det finnes "hacker-sikre" nettverk også, altså ingen hackere har klart å hacke de og mange har prøvd.

 

det er lenge siden de bekreftet at de hadde en base der da, har de ikke sagt at denne brukes for utvikling og testing av nye fly også da?

det virker litt logisk med tanke på den ekstremt lange rullebanen, alle som har sett ufo rundt der og all hemmelig-hold av hva som skjer der...

Lenke til kommentar

Hvprfor ha et så forbanna stort område avsperra for testing av noen fly?

Og har flyene lagd merkene som er rundt forbi i området?

Hvorfor skal du miste alle menneskerettigheter bare pga flytestingsone?

Hvorfor dødsmakt gjodkjent?

Masse videoer på f.eks. youtube om Area 51.

Er det ikke mulig å ta røntgenbilder av jorda for å kunne se UNDER?

Finnes ikke hacker-sikre ting... ALLTID ET hull. Ok, om bare lokalt nett der og ikke "online" så mulig? Men om på nettet så kan det hackes.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...