Gå til innhold

Area 51/Område 51


Anbefalte innlegg

Area 404 not found :roll:

 

Hvorfor kan ikke folkemassen bare godta at alle ikke bør få vite hva som foregår der inne? Hvorfor dere vite alt? Det man ikke vet, har man ikke vondt av? Eller?

Ville du heller trodd at de hadde aliens der inne, eller ville du visst at de hadde nok sprengstoff til å sprenge halve jordkloden?

 

Dere vil ikke vite sannheten, sannheten er kjedelig. Sannheten er som å si at vann er vått. Og uansett hvor mye USA viser av Area 51, så vil det alltid være noen smarte sjeler som mener det er en dekkoperasjon for å vise det som egentlig foregår der inne, og om det da vises enda mer, så er det bare en ny dekkoperasjon. Hysteriske folk vet jo mer enn de som driver annlegget :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SeaLion; Har du en teori på f.eks hvorfor DisclosureProject.org ikke får kongresshøring?

 

Jeg mener... her har vi hundrevis av kredible folk som ville blitt hørt hadde de snakket om hvasomhelst annet enn UFO'er. De diskrediterer offentlige instanser - skeptikere vil hevde de tom. tjener penger på dette (noe de seff ikke gjør, det blir helt latterlig regnestykke - men for arguments skyld) og BER på sine knær om å få hele "hoaxen" avkledd i en kongresshøring. Istedet ties det ihjel.

Lenke til kommentar

Det er jo det makt eliten vil at vi skal se etter aliens og hva som finnes der ute. De vil vi skal være så opptatt av trivielle saker at vi glemmer å se hva som skjer rett foran oss!

 

Det som vil være viktig for oss fremover er ikke hva de skjuler i Area51 eller andre slike steder, men hvilken vei samfunnet går. Den økende globaliseringen og sentralisering av makt tar mer og mer frihet bort fra oss vanlige mennesker.

 

Men hvis dere vil lete etter små grønne menn så bare gjør det...

Det betyr ikke at jeg ikke tror det finnes liv på andre planeter og i andre dimensjoner, men vi finner ikke sannheten uansett utenfor oss.

Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke hva de har der inne.

 

Lever etter ordtaket "det man ikke vet, det lider man ikke av" :), anbefales til samtlige!

Anbefales ikke hvis det er demokrati du er interessert i. La oss si det millitærindustrielle komplekset har energiteknologier (de måtte jo komme her på en måte, right) som kunne fått hele verden av fossilt brensel, økt levestandarden, energikrigene og dealet med klimaproblemene - det ville ikke brydd deg det grann, ville det?

 

Foruten det faktum selv, at det er en enormt spennende vitenskapelig oppdagelse - tidenes største, dersom vi skulle funnet ut at vi ikke er alene. Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva som kunne blitt mulig. Men det er selvsagt ikke like interessant for alle siden det forskyver maktpolene i verden - særlig i et land som tilsynelatende har satt seg som mål å bygge opp et verdenshegemoni basert på kontroll av energiressurser. De har nok planer om å bygge seg opp et verdensherredømme der de kan chippe borgerene som kyr før de eventuelt tar lokket av slike oppdagelser.

Lenke til kommentar
Personlig bryr jeg meg ikke hva de har der inne.

 

Lever etter ordtaket "det man ikke vet, det lider man ikke av" :), anbefales til samtlige!

Anbefales ikke hvis det er demokrati du er interessert i. La oss si det millitærindustrielle komplekset har energiteknologier (de måtte jo komme her på en måte, right) som kunne fått hele verden av fossilt brensel, økt levestandarden, energikrigene og dealet med klimaproblemene - det ville ikke brydd deg det grann, ville det?

 

Foruten det faktum selv, at det er en enormt spennende vitenskapelig oppdagelse - tidenes største, dersom vi skulle funnet ut at vi ikke er alene. Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva som kunne blitt mulig. Men det er selvsagt ikke like interessant for alle siden det forskyver maktpolene i verden - særlig i et land som tilsynelatende har satt seg som mål å bygge opp et verdenshegemoni basert på kontroll av energiressurser. De har nok planer om å bygge seg opp et verdensherredømme der de kan chippe borgerene som kyr før de eventuelt tar lokket av slike oppdagelser.

 

....jeg slipper i det minste å skrive lange innlegg om hva som kan finnes der inne :), hvis du skjønte poenget.

Endret av Centuss
Lenke til kommentar
Anbefalt UFO dokumentar; "Out of the Blue".

 

Tja. Se(hør) denne:

 

William Cooper - MJ12, UFO'er og andre kontroversielle ting

 

Tekst

 

 

Uansett om du synes det er bullshit eller ikke, så er det jo interessant å høre. Han har ganske mye fakta. Om det er sannhet vet jeg ikke, men jeg nekter ikke for at det kan ha vært sånn.

 

Det jeg betegner som MEGET interessant, er det han nevner om NSA. Hvis det er sant, kan de skyte en vilkårlig person på gata uten at de kan straffes for det.

Endret av Zaran
Lenke til kommentar

Uaktuelt, 'Dead like me' begynner snart på tv2 zebra, ser heller den. ;)

 

Det jeg betegner som MEGET interessant, er det han nevner om NSA. Hvis det er sant, kan de skyte en vilkårlig person på gata uten at de kan straffes for det.

NSA opererer spionsatelitter og driver signaletterretning og sånn. Hemmeligholdet rundt dem fører til at de er et yndet objekt for alle som lager fiksjon...Det ble vel knapt nok bekreftet at de i det hele tatt eksistere inntil for noen år siden og hvis noe er så hemmelig at ingen vet at det eksisterer så *må* det jo bare være fordi de kan løpe rundt og gønne ned tilfedig forbipasserende, ikke sant?

Lenke til kommentar
Han har ganske mye fakta. Om det er sannhet vet jeg ikke, men jeg nekter ikke for at det kan ha vært sånn.

Tja, "fakta" er vel feil ord her. Jeg fant denne på side 16:

bilde9ab3.png

Så verdens fremste vitenskapmenn i 1957 trodde altså at verdens definive undergang rundt århundreårskiftet kun kunne avverges av Gud eller de utenomjordiske? Av Gud? Verdens fremste vitenskapsmenn? Resten av dokumentet er flere ganger mer usannsynlig enn dette.

Lenke til kommentar

Hva om du heller tok deg tid til å svare på innlegget mitt du feigt rapporterte for personangrep, SeaLion? Istedet styrker du poenget mitt ved å belemre deg med tåpelige stråmenn som dette her og hyle om ting du mener er usannsynligheter. Sannheten bunner vel i at det kun er "usannsynligheter" som ligger til grunn for ditt standpunkt ovenfor DisclosureProject også. Så med mindre du tåler å bli konfrontert med slike innlegg som det du overså og løp gråtende til moderator for fordi det stilte deg i dårlig lys, synes jeg du skal forlate alt som heter UFO debatt.

 

 

 

Endret av captain_obvious
Lenke til kommentar
Han har ganske mye fakta. Om det er sannhet vet jeg ikke, men jeg nekter ikke for at det kan ha vært sånn.

Tja, "fakta" er vel feil ord her. Jeg fant denne på side 16:

bilde9ab3.png

Så verdens fremste vitenskapmenn i 1957 trodde altså at verdens definive undergang rundt århundreårskiftet kun kunne avverges av Gud eller de utenomjordiske? Av Gud? Verdens fremste vitenskapsmenn? Resten av dokumentet er flere ganger mer usannsynlig enn dette.

 

Jeez, selv jeg sier "herregud" noen ganger når jeg blir oppgitt. Betyr det at jeg er kristen? Faen, ikke ta det så bokstavelig. Han mente da vel at det ikke var så store håp, og at "selv ikke Gud kan redde oss" var et bilde for å beskrive faktumets håpløshet.

 

Hvis du betviler hans posisjon og seriøsitet som vitenskapsmann så ekstremt, vift gjerne med dine papirer på at du har noe kompetanse innenfor det feltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...