Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12 år i ei campingvogn sammen med ei vennine som var 14, og vi drakk øl. Etter det drakk jeg ikke før over 1 år senere, da gikk det mer på HB - dette varte kanskje 6 mnd før jeg igjen tok meg en ganske lang pause.

 

Moren min har aldri akseptert at jeg drikker før fylte 18 (fyller 18 om 4 uker) og liker det fortsatt ikke. Som 15-16 åring fikk jeg friere tøyler, men måtte melde til dem om hvor jeg var. Faren min på den andre siden kan gjerne ta seg en dram eller to sammen med meg (i skjul selvfølgelig :p)

 

Nå skjer det at jeg drikker omtrent hver helg. Drikker jeg fredag er det større sjangse for at jeg drikker på lørdag og. (Vell og merke, denne helga skal være edru :p)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Påska 1994. 15-åring som hadde vært i fars barskap og rappa noe blankt. Dette skulle jo blandes og testes med alt. Var ikke videre edru og jeg brukte rimelig lang tid hjem.

 

Mamma spurte lurt om jeg hadde vært full dagen før, og da jeg skjønte at bortforklaringer var nytteløst og tilsto hele opptrinnet, lo ho av meg. :p

 

Ble en stund til neste gang, og da spurte jeg om drikke og fikk øl til å ta med meg istedet.

Lenke til kommentar

14 år. Telttur med noen kompiser.

 

Edit : Måtte forresten krabbe bort til teltet og rulle meg inn på et vis etter at jeg hadde spydd opp all pastaen som ene kompisen hadde laga til oss på primusen. Hadde ikke noe forhold til at sprit smakte dårlig den gangen så jeg drakk en halvflaske smirre på 15-20 min.

Endret av Skalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...