Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, for da husker man alle de saftige detaljene! :D

 

Det tok et par år før jeg lærte å "drikke med måte" - så det vil si at etter at jeg ble full for første gang, drakk jeg meg til spyfylla/huske-ingenting-fra-igår-fylla. Nå har jeg rundet 21, og har funnet ut at jeg har det best når jeg er på grensa til å bli full. Altså, brisen --> grensa ---> full :)

Lenke til kommentar

Var vel en gang i 8. klasse. Jeg og en kamerat hadde skaffa oss øl og rusbrus, men det gikk ikke lenge før vi var langt inne i barskapet :wee:

 

Jeg er forresten ikke den typen som pleier å spy på fest, det er bare flaut... Dessuten er det mye gøyere å bare være brisen, slik at du i det minste husker hva du har gjort. Det er ganske kjipt å våkne med vondt i hue og kvalmen, uten å vite hva som skjedde kvelden før...

Endret av Bakke
Lenke til kommentar

For noen dager siden, er 13 år.

Jeg og en kompis tenkte oss en tur ned til tøyen for og køpe øl og sånt, men endte med at vi ble hjemme og drakk av mors barskap.

Men i helgen er ingen hjemme hos meg så da kunne jeg tenkte meg og dra ned på tøyen og stikke til huset og drikke meg jævla dritings, men tørr nesten ikke spørre kompisen min om det fordi vi har vært beste venner men så møttes vi bare på mandag igjen og drakk litt.

Lenke til kommentar

Er for øyeblikket 17 år. Har i bunn og grunn et meget moderat forhold til alkohol, spesielt ungdom og alkohol. Nå skal ikke jeg gå helt off-topic her. Første gang jeg drakk meg ordentlig full var i påseferien hos en kammerat da jeg var 16 år. Helte nedpå med Gin, vodka og mye annet blankt drikke.

 

Alle vet det å legge seg i stigende rus eller når man faktisk er ganske full ikke er bra. Karusell i senga, toalettet etterpå. Sånn ellers spyr jeg hver gang jeg åker på fylla, neo som er veldig skjeldent. Sist gang øl-tørsten meldte seg, hadde jeg gått til innkjøp av 18 pils. Noe som ikke er anbefalt. Jeg spydde bare en gang, det var da han ene begynte å gå i detaljer rundt filmen "Two girls one cup".

 

Blir som regel alltid fyllesyk. Uffameien.

Lenke til kommentar

ok, trekker tilbake det jeg sa om å ikke-huske-noe-dagen-etterpå-fylla!

Ny erfaring igår, eller rettere sagt idag da det var nå jeg fikk høre alt som skjedde igår, husker nada etter fjerde spiseglasset med ren tequila. :wallbash: hmm, må nok gå en stund før jeg gjør den sammme feilen, kan ikke vært noe gøy.

 

brisen tilstand er best, var vel sånn da jeg satt på toget til jobb i dagtidlig XD skulle sett tryne på min kollega når en 16 åring kommer inn luktene som en alkis :thumbdown:

Lenke til kommentar

Aaaalt for tidlig. Var vel en 13-14, og ting som drikking og røyking var "kult".. Og festing så og si hver helg. Men nå drikker jeg bare sjeldnere og sjeldnere. Hvis jeg f.eks ser film, så blir det gjerne bare en pils eller to, evt et glass whiskey (sært for en 17åring..? :whistle: )

 

Har mange venner (les: nesten alle) som absolutt skal feste hele tiden, og hvis det skal drikkes, så skal det dras helt ut :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...