Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var vel 14 eller 15 første gang jeg var full (første gang jeg smakte alkohol var jeg vel 4 eller no sånt, stjal ølglasset til faren min og drakk opp ølen hans), og da drakk jeg meg dritings på rødvin og dårlig hjemmebrent blandet med tropisk nektar. Og syklet hjem i fylla utpå natten. Jeg var i sjaber form dagen etterpå.

Lenke til kommentar

Tivoli da jeg var 14, jeg spydde faktisk ikke..kan ikke huse å ha blitt dårlig heller.

dette var mest fordi jeg skulle ha drukket før konfen (i mai en gang)

 

Mvh. 2ball(s)

 

Det er sant, men det er vel heller ikke så gøy å være sammen med fulle/gode og brisne folk når du selv er edru?

 

Det kommer helt an på menneskene det. Som oftest er jeg med gode venner og da går det helt fint.

 

Å se på fulle folk er vanvittig morro btw... :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

hmm jeg ser nå dårlig ofte når jeg drikker mye, sjangling sliter jeg nok ikke med(hva vet jeg? :hmm:) men som regel samtaler sitter igjen, samtaler går sitter gjerne fast i bakhodet i flere dager :S

 

men jaja, får se etter russetida om jeg har noen nyere erfaringer, er egentlig ikke så keen på å bli bært hjem :p

Lenke til kommentar

Jeg blir aldri dårlig i magen dagen derpå... Selvfølgelig, den er ikke helt på topp, men det er langt fra magen som er det verste. Når jeg våkner tidlig på morgenen, så dunker hodet så kraftig at eg tror det skal eksplodere! Så jeg legger meg ned igjen og sover til i 4-5 tiden :) da pleier formen begynne å bli bra :)

Lenke til kommentar

Noen månder før 18 årsdagen.

 

Folk som ikke har spydd har kun opplevd placebofylla.. "ååhåhåhåhåh, nhå har jæsjj drækki en hel ølllll!! har aldsji vært shå fulll i hele mittsj liiiiv! mon tro om jeg skal schpyyy"

 

Etter noen shots og øl, trodde jeg som sakt at jeg ikke var full. Placebo fylla. Men etter ca 1 time så begynner jeg og kalve og få blackouts, nå i etterkant vet jeg hvor grensen er. Og den er HÅRFIN oss meg.

Opplevd blackouts 3 ganger nå totalt.

 

1. Drakk meg dritings på conjac og øl.

2. Drakk meg dritings på pub til pub runde ved at jeg shotta på slutten.

3. Drakk meg dritings på 2008 nyttårsaften ved og shotte på slutten...

 

Spydde foresten på alle 3. Og bare de gangene...

 

Glad at det bare var 3 ganger... Det var shottene som tok meg... Må være forsiktig..

 

 

PS: Har bare vært fullsjuk 2 ganger. En etter 1. blackouten og en annen "normal" fylla.

Ellers i tilnærmet topform klokka 2-3 dagen derpå.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...