Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Det var i 8. trur eg. Ei fest på ei liten privat strand. Det var ikkje fjortisfylla sjølv om eg var i den alderen. Det var også utruleg hyggeleg og eg minnest kor gøy eg tykkjast det var. Gode minner. :)

Jeg tror heller ikke at jeg var like fjortiss på fylla som de fjortissene jeg ser nå, men jeg var nok det og det tror jeg gjelder for de fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var i 8. trur eg. Ei fest på ei liten privat strand. Det var ikkje fjortisfylla sjølv om eg var i den alderen. Det var også utruleg hyggeleg og eg minnest kor gøy eg tykkjast det var. Gode minner. :)

Jeg tror heller ikke at jeg var like fjortiss på fylla som de fjortissene jeg ser nå, men jeg var nok det og det tror jeg gjelder for de fleste.

Men eg er nærmare. Det var ikkje like lenge sia for meg som det er for deg.

 

Kvifor står han her under "Familie og barn"?

Endret av Underpants
Lenke til kommentar

første gang var vel i 9. klasse. Var 13 år da. gikk en stund til neste gang da men. Var på en fest hos noen venner av fettern min, som er et år eldre. Var vel ikke før 10. klasse, altså når jeg var 14/15 at jeg begynte å drikke med mine gjevnalderige kompiser. Skal nevnes at jeg tok det rolig de første gangene, drakk vel kanskje ikke mer en 2-3 pils og et par cider, riktignok er jeg liten men ble ikke full av det. Første gang jeg drakk meg sørpe dritings var i 10 klasse, da jeg fikk fatt i litt jaeger, da gikk det i masse øl og jager og jeg hadde mine fyllestunts, som venner fortsatt erter meg for :p var gøy da

Lenke til kommentar

Aah, minnene strømmer tilbake. Det var en herlig tid! Alle spritflaskene i kompisens barskap, eh - foreldrenes barskap, tipper jeg nå ligger på 90% vann og 10% sprit :grin:

 

Første gangen var vel natt til første mai, det året jeg fylte 16. Fikk en del alkohol av venner som hadde vært ute før.

 

Ble nostalgisk nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...