Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Første gangen jeg var skikkelig full var da jeg var 15 tror jeg. Skulle liksom ut på "dans" med noen venner og bare ha det gøy, men styrta litt for mye sprit mens jeg venta på de andre som skulle dusje og gjøre seg klar. Skulle bare vorse litt, men trengte litt hjelp med å gå den kvelden for å si det sånn. xP

Lenke til kommentar

Første og eneste gangen var på julebord med jobben. Tror jeg var 16-17 år da. Ble først skjenket på middagen og deretter tatt med ut på byen hvor jeg på en eller annen måte klarte å kjøpe drinker med sprit... Da utestedet stengte gikk jeg hjem og spydde. ALDRI MER!

 

I dag(er 19 år) holder jeg meg til 3-4 enheter/kvelden :innocent:

Lenke til kommentar

Første gang jeg drakk alkohol trenger ikke nevnes, heller ikke første gang jeg var ganske så brisen, men regelrett dødsdrukken var da jeg var 13/14 år i syden. Da gikk det vel ned 4 cidere, 3 gordons space og 5 dl Ouzo. Det smalt hardt i en liten kropp kan man si. Værste av alt var at hele familien og vel så det så meg i en ganske kritisk tilstand. Endte opp med at broderen tok meg i armene og bar meg hjem til mor på hotellet hvor også onkel og tante satt. Med blod og oppskrapte ben, våte og sandete klær etter en svømmetur på stranda bar det rett i badekaret i kaldt vann. Våknet grytidlig dagen etter med null hangover og klengenavnet "Fyllegris". Det gjelder visstnok enda.

 

Har nok dramatisert det hele litt ned, men hva som skjedde i mellomtiden trenger ikke hele verden å vite :whistle::p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Første gangen var jeg 14 år. I Trondheim med noen kompiser og en som bor der. Starta på kino faktisk også ble det masse kjøring rundt i byen. Husker ikke noe særlig, men kompisen min som var 17 da, var nervøs for at jeg måtte på pumping.

Hadde vistnok ligget utenfor en skole og spydd, slått ned et handlevognskur og sånt. Men jeg husker ikke noe som helst, så det er kun det de som var med meg, har fortalt.

Men jeg kan ikke si at jeg har hatt vondt av det i ettertid. Nå drikker jeg kanskje en gang i måneden og jeg er alltid rolig på fester. :)

Lenke til kommentar

14/15 år gammel, utvekslingstur til Russland med skolen. Styrta en halvlitter vodka (den kunne det ikke vært så veldig høy alkoholprosent i), jeg dansa kanon på et disko. Husker mesteparten som skjedde men jeg våkna opp med blåmerker på knærne dagen etterpå også tysta noen andre på meg også lærerne fikk vite om det også ble det helvete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...