Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Drakk meg full første gang da jeg var 15 (sommeren før jeg startet i 10. klasse). Drakk sprit sammen med to venninner i en skog med MASSE mygg. Siden den ene venninna ikke likte sprit drakk hun nesten ingenting og hun andre drakk litt (hun var vell maks brisen). Jeg for min del drakk rimelig mye (tålte ikke så mye da) og ble helt jævlig full, datt ned en bakke når jeg skulle pisse og måtte hjelpes opp og lå ellers bare på bakken i 5 timer mens jeg spydde (eneste gang jeg spydd når jeg har drukket). Det var jævlig mye mygg i skogen og siden jeg var så full kjente jeg ikke at de stakk meg, fikk vell ca 250 myggstikk tilsammen, 150 av dem på ryggen (så helt forjævlig ut). Syklet hjem på morgenkvisten fortsatt full og greide å sovne av rett at med politistasjonen av alle plasser. Ble heldigvis vekt raskt (tror jeg) av en random kar. Satan hvor fette fyllesyk jeg var den dagen, verste av alt var at jeg måtte vaske alle badene, noe jeg brukte 5 timer på (tar vanligvis 40 minutter) siden jeg sovnet av hele tiden.

Lenke til kommentar

Sent mai i år hvis jeg ikke husker feil..

Var noe dårlig hjemmebrent med i spillet, og etter et par shots med dette ble det ganske mye spying..

Var ganske dårlig neste dag, og våkner opp med rundt 50-60 myggstikk på hver fot og oppover leggen.. Lurer fortsatt på dette siden jeg hadde på meg buske og sko :ermm:

Lenke til kommentar

Var 14 år første gang jeg ble ordentlig drita, etter 8 pils og litt hjemmebrent. Drakk med noen 19-åringer jeg kjenner, så da var det ut på byen etterpå hvor jeg prøvde å komme inn på utested og greier.. Husker ikke detaljer, men vet at jeg ikke kom inn pga. at jeg ikke hadde fått vite kortkoden på leg'en jeg lånte. Men første gangen jeg ble brisen/"godfull" var vel da jeg var 13.

Lenke til kommentar

I 7. eller 8. klasse. Muligens før. Aner ikke hvor gammel man er i de årene. Uansett, jeg og 2 kompiser hadde bestemt oss for å raide barskapet til moren til han vi var hos. Dette resulterte da i at vi våknet klokken 6 om morgenen på plenen til naboen. Good times...

Lenke til kommentar

15 år

 

på et bryllup til en kusine av meg. min eldre fetter hadde tydeligvis fått i oppdrag av mine foreldre å skjenke meg såkalt "drita" i de mer eller mindre kontrollerte omgivelsene som anledningen åpnet for. for hver shot var det derfor påkrevet å drikke ett glass vann. det var en ustyrtelig morsom kveld. endte opp i en taxi helt kake sammen med mine minst like berusede foreldre tidlig på morgenen. våknet opp dagen etter med en følelse av å ha sovet på en fløyelsseng i en uke. tidenes mest behagelige dagen derpå. en totalt fucking ubetinget suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...