Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drakk meg full på LAN hos en kompiss.

14 år gammel og 2 seksere med cider. Toppet CS statsen, så kunne ikke pisse før jeg hadde drukket en 7-8 cider. Merket ikke alkoholen da jeg bare satt i ro, men når jeg reiste meg fra stolen, tok et skritt og gikk rett i bakken fikk jeg et vondt møte med bivirkningene av alkohol.

 

Aaah. Minner.

Lenke til kommentar

Var på lan med en i klassen og vi skulle drikke litt. Jeg drakk ganske raskt og ble fort i humør, satt og spilte hele tiden og ble til slutt rastløs og måtte bevege på meg, for å si det sann så hadde jeg problemer med å gå. Jeg var kjempeglad og ga vekk resten av ølen min til en kompiss :p Litt senere etter endel prating så blir jeg med han ene bort til en annen kamerat før å få røyk, naturligvis måtte jeg bare prøve røyk uten filter og trekte ned så mye jeg klarte på det ene draget, hostet og harket en stund :!: Hadde aldri prøvd å røyke før så tålte det nok ikke så godt, for en halltime senere vart jeg skikkelig kvalm å spydde, so sovnet jeg etter en stund siden jeg var så dårlig, neste morgen følte jeg meg litt slapp men ikke noe kvalm faktisk. Ganske artig opplevelse men har faktisk ikke drukket noe siden den tid, som er omtrent 7-8 månder siden, er 18 om 2.5 måned

Lenke til kommentar
Gjest Whisky Papa

Var vel 10-11 tenker jeg, fattern holdt på og destilere sprit og jeg stjal den bolla som det dryppet i.

 

Dagen derpå var fæl, hangover på barneskolen er ikke gøy.

 

Vel, den skal tidlig krøkes som god lasaron skal bli. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...