Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når drakk du deg full for første gang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

17 år og ca 8 mnd.

 

Det komiske er at jeg ble skjenket i et bryllup av en kusine og visste egentlig ikke at jeg var "full" før jeg 3 mnd senere drakk meg full med viten og vilje. Da så jeg tilbake på den kvelden for 3 mnd siden og skjønte plutselig hvorfor bryllupet ble gøyere og gøyere utover kvelden.

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Det var første gangen jeg smakte alkohol faktisk, var 18 år. Drakk altfor mye, og folk skjenka meg bevisst. Altså, etter jeg hadde drukket opp mitt eget ble jeg overøst med tilskudd fra resten av folket på festen.

 

Ble sørpe full, og mamma og pappa henta meg :( Var ingen spesielt morsom tur hjem kan man si. Stoppa 4-5 ganger for å spy..

 

Etter det har jeg bare vært ordentlig full 1 gang til (russeslippet), og det går nok utrolig lenge til neste gang! Kjempeglad i å nyte alkohol, men er svært lite tilhenger av å ikke ha kontroll over handlinger jeg gjør..

 

;)

Lenke til kommentar

Var 13 og hadde et inntrykk av at alle de kule drakk, særlig de i klassene over. Det var natt til første og jeg fant ut at jeg skulle smake litt på fars vodka og ta meg turen ut. Sendte SMS til pappa; "Ligger over til mamma i natt." og slo av telefonen. Særdeles lite gjennomtenkt, og det ble heller ikke bedre da pappa henta meg på andre sida av byen, da jeg hadde valsa fra østkant til vestkant, igjennom midtbyen (Trondheim).

 

Lærte av episoden, og i etterkant har jeg behersket meg temmelig godt. Drikker sjeldent, og vet hvor mye jeg tåler.

 

Er forøvrig 15...

Endret av zennox
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Denne tråden kommer som en oppfølger til Mr.NorBits tråd: Når burde ungen din få lov å drikke alkohol?

 

Tror det finnes folk som har drukket seg fulle lenge før fylte 18 år.

 

Vel, jeg dreakk vel litt fra jeg var omtrent 16. Jeg trodde nok jeg var full, da, men det var nok mest placeboeffekt. Sjøl 16-åringer blir ikke full av to øl. Skikkelig KANON var jeg ikke før etter at jeg fylte 18. Det turte jeg nok rett og slett ikke. Kunne ikke komme hjem til foreldrene skitings...

Lenke til kommentar

13-14 års aldern, drakk en mix av vin,øl,sprite,cognaq og jager rista alt sammen i en halvannen liters flaske og drakk sammen med "dama".

 

Senere på kvelden blei jeg VELDIG dårlig (noe jeg nå ikke syntes er så rart :p) og skulle gå hjem.

Prøvd å spy i 20 min sammenhengende mens du løper/jogger hjem? drit fett ikkesant :p

 

Rørte ikke alkohol igjen før jeg var 19 :)

 

Edit: er 25 nå :)

Endret av dabooo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...