Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slenger meg på den, takk for innsatsen Robert. Så forresten klippet ditt fra Aitutaki, så helt vilt ut... Ble satt ut av katten :) 

Prøver å etterregistrere poeng for en reise for å få eurobonuspoeng, men det kreves ticket number. Noen som vet hvor dette kan finnes nå i ettertid om man har mistet billetten sin? (har referanse og alt slikt). Gjelder ethiopian som er star alliance. 

Lenke til kommentar

Erfaringen min er at selskaper gjerne er ganske gniene på å dele ticket number i ettertid. Hatt samme problem ved bruk av elektronisk boarding pass via www som blir ugyldig/utilgjengelig etter flyvning. Pleier derfor alltid å printe boarding pass ved innsjekkingsterminal, selv om jeg sjekker inn på nett på forhånd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som vet om det er mulig å få til en t/r reise med SAS, hvor man betaler voksenbillett en vei og ungdomsbillett en annen? Har fri dette halvåret og kan bruke ungdomsbillett frem til jeg fyller 26 i slutten av november, men sliter med at det både til Tokyo og San Fransisco er billetter på returen, men ingen ungdomsbiletter på turen (fra 1. okt til 12. nov). Prøver man å bestille enveisbillett, skyter prisen opp til 4-5k (10+ til Tokyo med voksenbillett). Søker man bare voksen ligger de fleste på 3-5k og ungdom på 1200. 

 

Eller vil det være bedre å kjøpe en fiktiv billett og la den gå ubrukt?

 

Vurderer også å ta meg 1 måned i USA (hele oktober måned), på vestkysten. Har det noe for seg å ta en delvis bilferie da? Type fly til LA, kjøre til Vegas, San Fran ol? 

Lenke til kommentar

 

Vurderer også å ta meg 1 måned i USA (hele oktober måned), på vestkysten. Har det noe for seg å ta en delvis bilferie da? Type fly til LA, kjøre til Vegas, San Fran ol? 

Jeg hadde ikke vært kjempe keen på å drasse rundt på en bil i byene, men turene mellom må vel være helt konge. Hvis du kun tenker å kjøre LA - Vegas - San Fran er det kanskje ikke så ille, da jeg vil tro du ikke bruker alt for mange dagene i Vegas, men kanskje også en av de kjedeligere strekningene å kjøre. 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...