Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Mitt inntrykk er at tilbudskampanjene til flyselskapene stort sett er en bløff. Med det mener jeg at prisene nok eksisterer på utvalgte dager, men at de ofte gjør det både før og etter kampanjen også.

 

Jeg mottar flere e-mail i uka med tilbud og det er sjelden eller aldri at tilbudene som er aktuelle for meg er bedre enn hva jeg "normalt" betaler for de samme turene. Kampanje eller ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg mottar flere e-mail i uka med tilbud og det er sjelden eller aldri at tilbudene som er aktuelle for meg er bedre enn hva jeg "normalt" betaler for de samme turene. Kampanje eller ikke.
Derfor denne tråden som kan vise hva som faktisk er gode tilbud, og også tipse om det som ikke annonseres.
Lenke til kommentar

Har dere peiling på fly til Mellom-Amerika? Jeg har, sammen med noen venner, tenkt å reise til Costa Rica til høsten. Vi tenker å bli i nesten tre måneder, fra august til november. Vi er ganske fleksible på dato. Det billigste jeg har funnet t/r er på ca. 6600. Finnes det noe billigere, eller er det greit?

Lenke til kommentar

Sikkert ikke teoretisk umulig at det dukker opp ett eller annet sært tilbud i løpet av de neste månedene som er noen hundrelapper billigere, men hvor mye har dette egentlig å si når man skal være borte i tre måneder? Flybillettene blir uansett en marginal andel av totalkostnaden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er Muscat bra?
De har ikke mye turister, de har ikke store severdigheter, det er ikke stedet man drar for å feste, det er ikke spesielt billig, de har ikke den beste snorklingen eller dykkingen, i alle fall ikke ved kysten nær hovedstaden. Men ellers er det ordnede forhold og hyggelige folk, det er rent, behagelig temperatur i luft og vann midtvinters.

 

Det er så lite turister der at lokalbefolkningen tar kontakt uten å prøve å få penger ut av deg.

Lenke til kommentar
Er Muscat bra?
De har ikke mye turister, de har ikke store severdigheter, det er ikke stedet man drar for å feste, det er ikke spesielt billig, de har ikke den beste snorklingen eller dykkingen, i alle fall ikke ved kysten nær hovedstaden. Men ellers er det ordnede forhold og hyggelige folk, det er rent, behagelig temperatur i luft og vann midtvinters.

 

Det er så lite turister der at lokalbefolkningen tar kontakt uten å prøve å få penger ut av deg.

Jeg vil dit. Passer det for barn?

Lenke til kommentar
Jeg vil dit. Passer det for barn?

Du vil ha problemer med å finne badeland, lekeland eller denslags for barn, men ellers burde et gå greit.

 

Å reise dit med barn i tilbudsperioden midt på sommeren kan derimot ikke anbefales. Solen er meget sterk og det er farlig varmt. Den laveste temperaturen som noengang er mål der i juni (inkludert på natten) er 26 grader.

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/1562

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå er det vel kanskje ikke direkte billig å åoppnå 40000 poeng heller...
Å kjøpe fx 30.000 poeng til 710 euro vil neppe lønne seg, men om man først har poengene så er det et godt tilbud.

 

Man kan idag også få eurobonuspoeng fra trumfpoeng, bensinfylling, sydencharter og kredittkortbruk så 40.000 poeng er absolutt oppnåelig selv om man ikke flyr for mye med star alliance.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...