Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Lufthansa med businessklassetilbud.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780

 

noe som ikke er særlig billig i bizklasse.

Da hører det vel ikke hjemme i denne tråden.

 

Nesten alle flyselskaper har regelmessig noe de kaller "tilbud", men at det faktisk ligger under alle andre i pris er mer sjeldent. Denne tråden er ment for å hjelpe folk å finne de gode prisene og ikke bare drukne i liksomtilbud.

 

Europa er heller ikke med i denne tråden for da vil vi drukne i diskusjoner om Ryanair, Kort- og bagasjegebyrer.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lufthansa med businessklassetilbud.

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?l=en&specialid=5949&nodeid=1950780

 

noe som ikke er særlig billig i bizklasse.

Da hører det vel ikke hjemme i denne tråden.

 

Nesten alle flyselskaper har regelmessig noe de kaller "tilbud", men at det faktisk ligger under alle andre i pris er mer sjeldent. Denne tråden er ment for å hjelpe folk å finne de gode prisene og ikke bare drukne i liksomtilbud.

 

Europa er heller ikke med i denne tråden for da vil vi drukne i diskusjoner om Ryanair, Kort- og bagasjegebyrer.

 

Ok sorry da!

Nå er vel ikke Lufthansa biz blant det beste heller, ikke lie flat seats feks som feks Qatar har på sine ordentlige langdistanse ruter. Nei er enig i at Europa ikke hører hjemme her for Ryanair er billige hele tia omtrent.

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Tok et tilfeldigvis søk for deg i 2 uker i oktober i Amadeus, jeg får opp litt billigere pris enn det du oppga, men prisen er kun for meg.

 

Fxp/r,u?

 

Hehehe.

 

Indeed, tok en ll også, så ikke mye ledig ut heller. Bra pris til å være 600 pund.Dette er med DL fra MAD til LIM, med en mellomlanding i ATL.

Endret av akira7
Lenke til kommentar

Tok et tilfeldigvis søk for deg i 2 uker i oktober i Amadeus, jeg får opp litt billigere pris enn det du oppga, men prisen er kun for meg.

 

Fxp/r,u?

 

Hehehe.

 

Det IATA eller Amadeus språket deres kan dere gå lenger ut på landet med! :) Om dere snakker ICAO språket forstår jeg det mye bedre.

Lenke til kommentar

http://www.lufthansa.com/online/portal/lh/no/specials/booking?nodeid=1910938

 

-Banglore, Beijing(A380), Delhi, Kolkata, Madras, Mumbai, Nanjing: fra 3199,-

-Singapore fra 3999,-

 

Salgsperiode: til 3/5

Utreiseperiode: 15/5-31/8

 

Nå ble jeg mildt sagt FORBANNA og bitter! Bestilte tur til PEK for 4000 KR med Aeroflot!!! Er nesten så jeg vurderer å avbestille Aeroflotbilletten pga 02:00 om natta avgang fra PEK nå ass..

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Om du kunne flydd med Lufthansa og A380 for 800 kr mindre på samme datoer så skjønner jeg absolutt det. :D

 

Sjekket kun til Singapore og fant mye til annonsert pris i begynnelse av perioden, men hadde problemer med å finne noe i slutten av perioden.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Om du kunne flydd med Lufthansa og A380 for 800 kr mindre på samme datoer så skjønner jeg absolutt det. :D

 

Ja sjekka det ja. Grr. Er sjeldent disse tilbudene dukker opp midt i sommerferien for å si det slik. Kjøpe dobbeltentryvisum til Kina for så dra tilbake senere med Airbus 380? :p Ubs sjekka avreiseperioden for Kina, så nytter ikke å dra tilbake i juli da i så måte. Sjekka også Singapore. Virker som alle turene dit i Lufthansas bookingsystem er på 8-9000 kroner...

 

Jaja er vel ofte en sjanse man tar i flymarkedet. Det er uforutsigbart med mindre man ikke sitter med innsideinfo...

Men uansett så får jeg skrivd en fin tripreport ut av det etterpå da. Tripreports fra Aeroflot er ikke vanlig verken her, på Flyprat eller Flyertalk. Lufthansa blir liksom litt mainstream. :p

Endret av William_S
Lenke til kommentar

http://www.lufthansa...?nodeid=1910938

 

-Banglore, Beijing(A380), Delhi, Kolkata, Madras, Mumbai, Nanjing: fra 3199,-

-Singapore fra 3999,-

 

Salgsperiode: til 3/5

Utreiseperiode: 15/5-31/8

Finne billigste til 8000 i med utreise rundt 31. Juli og hjemreise rundt 20. August. Er det bare jeg som er dårlig til å lete eller er det kun en liten periode av utreiseperioden man kan oppnå så lave priser?

 

Bør kanskje legge til at det var Trondheim-Beijing, fant også Trondheim-Mumbay til ca. 6k, men er jo langt over de billigste prisene(3199).

Endret av -Sindre
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor KLM har havna med sine tilbud? De driver jo og skryter av billetter til Newcastle for 2300 kr. Synes KLM ikke har kjørt noen supertilbud på en god stund.
Newcastle med mellomlanding til fra 2360,- er ikke stort å skryte av. For to år siden hadde KLM New York nede i 2600,-.

 

Har hørt påstander om at de skal komme med noen gode tilbud igjen i juni, men venter med å se om det stemmer.

Lenke til kommentar
Finne billigste til 8000 i med utreise rundt 31. Juli og hjemreise rundt 20. August. Er det bare jeg som er dårlig til å lete eller er det kun en liten periode av utreiseperioden man kan oppnå så lave priser?
Vanligvis finner man hos Lufthansa til annonserte priser i hele perioden bare man er villig til å justere noen få dager. Nå sjekket jeg rett etter at de la ut tilbudet i morges og fant kun til annonsert pris i begynnelsen av perioden.

 

 

At de faktisk har flighter til annonserte priser i juli/august når det vanligvis er dyrest er lite trolig så det er godt mulig lufthansa har tatt en bløff her. De har jo enda ikke sendt ut mailen som skal fortelle om tilbudet.

 

Edit: De her fått ut mailen nå og der skriver de at tilbudet kun gjelder til 30. juni.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Noen som vet hvor KLM har havna med sine tilbud? De driver jo og skryter av billetter til Newcastle for 2300 kr. Synes KLM ikke har kjørt noen supertilbud på en god stund.
Newcastle med mellomlanding til fra 2360,- er ikke stort å skryte av. For to år siden hadde KLM New York nede i 2600,-.

 

Har hørt påstander om at de skal komme med noen gode tilbud igjen i juni, men venter med å se om det stemmer.

Fikk denne i dag.

post-175760-0-36098900-1304008664_thumb.png

 

Grei pris til LAX, ellers synes jeg det var rimelig høyt priset.

Lenke til kommentar
Men tilbudet gjelder for sommerferien ogsa savidt jeg ser. Skal mye til a finne noe stort billigere i sommerperioden.

Tilbudet gjelder til 31/6. Finner BA/AA til hundrelappen mindre også i slutten av juni.

 

Tror likevel jeg ville betalt en hundrelapp ekstra for å slippe Heathrow. :!:

 

Hehe ja skal man videre med AA fra Heathrow må man også bytte terminal. Men der har de i det minste airside transfer. Det har de feks ikke hørt om på LAX. Da må man ut landside og fysisk gå eller ta en skyttelbuss som i teorien er der. Er lettere å gå for det er ikke mer enn 10-15 min gange i mellom dem. Selv er jeg spent på hvordan transferen på CDG 2E-->2G vil gå når jeg kommer hjem herifra. Må også da nemlig ut landside for å finne en skyttelbuss. Og der er det ikke bare å gå siden 2G er helt seperat fra resten av terminal 2 komplekset. I motsatt retning er det airside skyttelbuss som var enkel å finne. Har 1 time og 45 minutter på den transferen der, så er spent på om det der går. Kommer vel an på køen i passkontrollen på 2E og om skyttelbussen virkelig finnes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...