Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ut å fly Delta first (vel egentlig som intraeuropeisk business om man flyr innenlands i USA) til mandagen jeg. HNL-LAX t/r til ca 6500 kr. Med tanke på lang flytid (5-6 timer)så klager jeg egentlig ikke. De andre amerikanske flyselskapene skal ha dobbelt av den prisen. Synes det var et godt produkt da jeg oppgraderte for cash bortover fra Norge på nettopp LAX-HNL. Kan ha med meg 3 bagger innsjekka bagasje om jeg vil helt gratis. Skal være borte en uke så jeg tar med meg en koffert. Måltidene de disker opp med er business klasse standard, i økonomi er det buy on board som gjelder uansett i hele USA.

 

Et annet tips om man vil prøve Emirates first er å komme seg til Bangkok for så å fly t/r Hong Kong (!) for ca 32000 bath (ca 6000 NOK). Flytia ekke så lang, men nok tid til at man får lekt seg med de private suitene. Og man får jo alle priviligier som man eller får som first passasjer... Skulle likt å gjøre dette sjæl. Det virker som om det faktisk er prisen til evig tid også.

Endret av William_S
Lenke til kommentar
Hei. Jeg og kjæresten min skal reise til California i sommer for utveksling. Vi tenker utreise rundt slutten av juli og hjemreise rundt 20 desember. Samme om vi lander i LA, san francisko, san diego eller las vegas. Har søkt en del, men prisen ligger rundt 7000 tur/retur.

Er dette normal pris? Noen som vet om noen selskaper med litt bedre tilbud? Takker for svar :)

Som sagt er begge i høysesong og det er billigst å fly til LAX. Nå får du en kombinasjon av SAS/Unites/Swiss til ca. 6600 i perioden. Du finner også billetter nede i 6200, men da må du overnatte i Zürich.

 

Tror ikke du kan forvente særlig prisreduksjon ved å vente.

Lenke til kommentar

Det er en bra pris, men Aeroflot har innimellom salg ned mot 3000 på den strekningen, men det spørs om man vil fly med Aeroflot da.

 

Hehe. Tror faktisk vi er bortskjemte med billige priser. Var ikke lenge sia 3-4000 kr til England pr pers var en god pris... Trenger ikke å gå tilbake lengre enn til 90 tallet for det. Nå klager man jo om man flyr til New York for over 5000 kr t/r. Var jo nettopp nedgang i flyprisene som drepte all fergetrafikk mellom Norge og UK.

Lenke til kommentar

Sao Paulo har stort sett ligget på 4.000-4.500 kroner (Lufthansa-kampanjene)... har reist dit to ganger siste 9 mnd pga denne tråden. Må derfor skryte av dere som faktisk bruker tid på å lete, og deler funnene her. Det blir satt stor pris på! Så nå er det bare å spare penger igjen, før man vurderer ny tur et sted...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...