Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.qatarairways.com/

 

2 billetter for prisen av 1 (+ avgiftene for billett 2)

 

Salgsperiode: til 7.april

Reiseperiode: 1.mai til 10. juni

 

De flyr ikke fra Oslo før 5. oktober, men tilbudet kan for eksempel brukes fra køben.

Bookingsiten deres har store problemer for tiden.

Etter problemer med overbelastet site i natt kommer man nå lettere gjennom, og det er muligens litt utleitet. Prøvde på en tilfeldig dato fra Køben til Bangkok og fant.

 

1 Pers:

Fare: 2000,-

Tax: 2019,-

Total: 4019,- DKK

 

2 pers:

Fare: 1675,- x2

Tax: 2019,- x2

Total: 7388,- DKK

 

Så tilbudet deres stemmer ikke helt, men det er likevel billig både for 1 og 2 personer. Men husk at dette er fra Køben.

Lenke til kommentar

Til vinteren er det mulig at 3 gulfselskaper vil konkurrere om å fly oss langt og billig fra Oslo. Det er bra for Lufthansa har fått for liten konkurranse det siste året.

 

3 gulfelskaper fra Oslo? Sitter du på inside info?

 

Har jo kun bekreftet Qatar sålangt.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Har jo allerede sett veldig lave priser på både Gulf Air og Emirates hvor første strekning fra Oslo flys med andre selskaper. Det burde være enkelt for dem å få på plass codeshare fra Oslo. Ellers er gulfselskapene veldig flinke til å kopiere hverandre.

 

Men hvorfor er ingen av dem med i en allianse av noe slag? Hadde gjort seg godt om feks Emirates var med i Star Alliance eller noe. To nye selskaper i Midtøsten skal jo joine Skyteam. Det Libanon-baserte Middle Eastern Airlines og Saudi Arabian skal begge bli med i Skyteam til neste år, men sistnevnte er et selskap jeg ville holdt meg langt, langt unna.

Lenke til kommentar

600 pund for Madrid - Lima i oktober.

 

Hva tenker folket? Bra pris? :)

 

Tok et tilfeldigvis søk for deg i 2 uker i oktober i Amadeus, jeg får opp litt billigere pris enn det du oppga, men prisen er kun for meg. Ikke glem at Lima ikke er verdens navle, så 600 pund er en bra pris.

Endret av akira7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...