Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som vil ha billig businessklasse med Qatar så er det priser ned mot 11k til Bangkok, uannonsert, på random dager i februar mars. Om man er medlem av US Airways eller United sitt bonusprogram kan putte bonuspoeng der.

 

 

Frister å gjenta en tur dit etter at jeg nå blir 21, men studier og jobb setter litt stopp for det nå. :innocent:

Endret av William_S
Lenke til kommentar

 

Ja. Sjekket amadeus og man må fly Delta fra enten San Francisco eller Los Angeles til Hawaii.

 

Innenriksstopp i USA suger, men man har ikke så mye valg til Honolulu tenker jeg. Evt fly andre veien da, via Korea eller Japan.

Lenke til kommentar

 

 

Ja. Sjekket amadeus og man må fly Delta fra enten San Francisco eller Los Angeles til Hawaii.

 

Innenriksstopp i USA suger, men man har ikke så mye valg til Honolulu tenker jeg. Evt fly andre veien da, via Korea eller Japan.

 

Delta innenriks på monkey er ikke noe rope hurra for. Der får man nesten satse på at oppgraderinger er tilgjengelig ved gate og betale 225 USD for foran gardinen er servicen topp. Hjelper det når man kommer med jetlag.

Lenke til kommentar

Man overlever en innenlandstur bak gardinen med Delta. Og når man kommer fra Europa skal man vel sove hele flighten uansett.

 

Nåja jeg setter pris på det lille ekstra etter lang reisetid på eco og det er feil å sove hele flighten, man må stritte i mot jetlaggen. Derfor er det gunstig at man kan gå rett i seng når man kommer til Hawaii kl 8-9 PM lokal tid. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Fikk en saann verdikupong a 100$ pga forsinkelse , kan denne kun brukes til bestille mat eller kan den brukes til billettreduksjon oxo ?

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Fikk en saann verdikupong a 100$ pga forsinkelse , kan denne kun brukes til bestille mat eller kan den brukes til billettreduksjon oxo ?
Det finnes mange slike kuponger og enkelte er helt verdiløse. Kjenner en som prøvde å få brukt en slik en fra KLM og han prøvde virkelig, men det var helt umulig.
Lenke til kommentar

Oppdaget nylig denne tråden. Genial! Var dessverre for sen med å se Lufthansas tilbud tidligere i august, med blant annet BGO-Beijing t/r for 3500,-, Singapore for 3900,- osv. Fantastiske priser.

 

Hva er den beste sjansen min for å komme langt bort, under disse forutsetningene?

- Utreise fortrinnsvis BGO, men skal alltids komme meg til Oslo hvis det er tilbud som kun gjelder der.

- November.

- Trolig 7-10 dager.

- Via hub til A380 (ikke et absolutt krav, men det frister enormt).

 

Får neppe noen med meg, ettersom alle mine venner er blakke studenter. Så, dere som er mer bereist enn meg (har kun vært i Europa+USA), hvor anbefaler dere å reise rimelig for en alenetur, gjerne til Asia? Tenker i utgangspunktet Beijing, Singapore og Tokyo som alternativer, men er åpen for forslag. Hvordan er infrastruktur og situasjonen i Japan nå om dagen? Bør Tokyo heller tas om et par år?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Oppdaget nylig denne tråden. Genial! Var dessverre for sen med å se Lufthansas tilbud tidligere i august, med blant annet BGO-Beijing t/r for 3500,-, Singapore for 3900,- osv. Fantastiske priser.

 

Hva er den beste sjansen min for å komme langt bort, under disse forutsetningene?

- Utreise fortrinnsvis BGO.

- November.

- Trolig 7-10 dager.

- Via hub til A380 (ikke et absolutt krav, men det frister enormt).

- Langt avgårde.

 

Får neppe noen med meg, ettersom alle mine venner er blakke studenter. Så, dere som er mer bereist enn meg (har kun vært i Europa+USA), hvor anbefaler dere å reise rimelig for en alenetur, gjerne til Asia? Tenker i utgangspunktet Beijing, Singapore og Tokyo som alternativer, men er åpen for forslag. Hvordan er infrastruktur og situasjonen i Japan nå om dagen? Bør Tokyo heller tas om et par år?

Er usikker på om jeg ville reist til Tokyo nå, men det er et spennende reisemål.

 

Beijing er for kaldt i november.

 

Hong Kong og Bangkok burde også stått på listen din, men der blir det antegelig ikke A380.

 

Singapore er en by med veldig ordnede forhold. Det er rent og trygt der, er ting å se, men en uke i byen virker lenge. Man flyr raskt og billig derifra til mange spennende steder med for eksempel Air Asia. Om du dykker kan du fly til Tawau og reise ut til Sipadan som stadig ligger i toppen på kåringer av verdens beste dykkesiter.

 

Jeg dro selv på billigtur til Singapore høsten for 2 år siden og tok en rundtur til Kuala Lumpur, Brunei og Tawau. Det var en fin tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...