Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du klarte ikke å gjette det utifra innlegget mitt altså? Dårlige saker :p

 

Vi tenker Peru som utgangspunkt, men er villige til å revurdere hvis priser taler for det. Tanker er uansett å være innom Brasil, Argentina, Peru og Bolivia og da gjerne bevege oss fra den ene siden av kontinentet til den andre. Altså er det vel mer eller mindre gitt at en av veiene enten er fra eller til Peru :)

Lenke til kommentar

I perioden hadde de allerede følgende priser for 1 pers fra Køben:

Bangkok DKK 4,575

Colombo DKK 5,330

Hanoi DKK 5,095

Ho Chi Minh City DKK 5,455

Hong Kong DKK 4,745

Kuala Lumpur DKK 6,165

Shanghai DKK 4,350

 

Når de også er kåret til verdens beste flyselskap er det forståelig at vel mange nå prøver å booke hos dem.

Lenke til kommentar

I perioden hadde de allerede følgende priser for 1 pers fra Køben:

Bangkok DKK 4,575

Colombo DKK 5,330

Hanoi DKK 5,095

Ho Chi Minh City DKK 5,455

Hong Kong DKK 4,745

Kuala Lumpur DKK 6,165

Shanghai DKK 4,350

 

Når de også er kåret til verdens beste flyselskap er det forståelig at vel mange nå prøver å booke hos dem.

 

Gleder meg til ankomsten på OSL. De skal prøves ut iallefall om det dukker opp et godt tilbud. Starprisen var vel på 6-7000 kr bare til Qatar t/r og det er litt for mye for meg.

Lenke til kommentar
Må returen være innen 10. Juni? Eller bare turen.
"Travel between: 1st May and 10th June 2011 (all travel completed by 10th June)"

 

Da booking-siten ikke tålte trafikken har de nå utsatt 48-timers tilbudet for å være torsdag og fredag denne uken. Da er det bare å sitte klar ved midnatt (Antagelig 23:00 i Norge da de ikke nevner tidssoner) for de som vil prøve seg.

 

Hadde du en fin tur til istanbul?
Istanbul var som forventet. Det kommer muligens en tripreport etterhvert... og i enhelt annen tråd.
Lenke til kommentar

Man finner nå Osl-Sydney nede i 7400,- med Etihad via Abu Dhabi.

 

Søkte på tilfeldige datoer og fant det så billig både i mai, september og også i januar 2012.

 

Man finner dette ikke direkte hos Etihad, men via diverse bookingmotorer som legger til annet flyselskap for å komme seg til Brussels eller Heathrow. Bare prøv dere frem så finner dere kansje enda lavere priser.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Man finner nå Osl-Sydney nede i 7400,- med Etihad via Abu Dhabi.

 

Søkte på tilfeldige datoer og fant det så billig både i mai, september og også i januar 2012.

 

Man finner dette ikke direkte hos Etihad, men via diverse bookingmotorer som legger til annet flyselskap for å komme seg til Brussels eller Heathrow. Bare prøv dere frem så finner dere kansje enda lavere priser.

 

Det må jeg si er billig til Australia. Er jo helt på den andre sia av jordkloden det der. Apropos det der, så koster det omtrent like mye å fly til Australia på Qatar Airways enn det det gjør til Qatar. Der satses det på transfertrafikk, Qatar vel kanskje ikke den mest spennende desitnasjonen.

Lenke til kommentar

Søkte litt mer og fant priser helt nede i 7155,- med Etihad.

 

Så også China Southern til Sydney til rett under 7, men da jeg prøvde å gå videre med bestilling var det ikke lengere tilgjengelig.

 

Har som sagt ikke oversikt over hvilket tilbud dette egentlig er så her er det bare å søke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...