Gå til innhold

Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YES!

Seoul på tilbud. Endelig. Seoul ligger alltid 2000 kr dyrere enn det omtrent. Har lyst til å besøke en god venninne der borte så nå må jeg tenke fort om jeg og hun har anledning nå. Burde egentlig ha kombinert det med Kinareisen min, men så at billetter fra Beijing til Seoul var knalldyre de også og siden jeg nå bare har kjøpt enreise visum til Kina så får det være hehe.

 

Et kjapt søk så finner jeg fortsatt Seoul til bare de normale prisene. Lurer på om Lufthansa har kludret til tilbudene igjen.

Edit igjen

Ser ut som man må langt uti september for å finne tilbudsprisene. Er vel uansett naivt å tro at de selger tilbud midt på sommeren, men de skriver da vitterlig reiseperiode 5/6-31/10.

Endret av William_S
Lenke til kommentar

Om du har tenkt reise dit i perioden er det ingen grunn til å vente, prisen vil i alle fall ikke gå ned.

 

Rundt 3500,- har Lufthansa hatt til Caracas i flere perioder det siste året, det ville ikke overraske om de kommer med det også senere utpå høsten/vinteren.

 

Har de siste dagene gjort research på en annen reise jeg planlegger og vips så gikk flyprisen opp 4-5.000 fra igår til i dag. Om prisen og timingen er rett så er det bare å slå til med en gang.

Lenke til kommentar

Det kan lønne seg å bestille og betale mange reiser i løpet av helgen 17-19 juni. Har man kort fra Diners koblet opp mot Eurobonus vil man i den perioden få trippel bonus som betyr at man få 45 poeng for hver hundrelapp man bruker.

 

http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-partnere/Opptjening-nar-du-handler-/Na-kan-du-fa-EuroBonus-poeng-ogsa-nar-du-handler/Diners-Card/

 

Klarer man belaste kortet med 13.333 kroner vil man få 6000 poeng. Det holder til en tur/retur reise i Skandinavia/Finnland ......neste sommer...om de igjen har samme tilbud da. Og bestiller man online får man tilbake 500 poeng...

http://www.sas.no/no/EuroBonus/EuroBonus-tilbud/50--avslag-pa-bonusreisen/

Lenke til kommentar

US Airways tilbyr igjen 100% bonus ved kjøp av miles, kampanjen er gyldig ut måneden.

 

Eneste er at mange har nærmest blokkert for us miles. Mange i star alliance ser seg litt lei påvat folk bruker dette for å få billige first class reiser. Man må være fleksibel for å finne de awardsetene. Derfor kan man ende opp med rare routinger.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at mange har utnyttet de tilbudene for det det er verdt, spesielt med tanke på første klasse mellom Europa og Asia med innlagte layovers. At det i alle fall delvis ble satt en stopper for det burde ikke overraske noen.

 

Men det betyr ikke at tilbudet kan være godt. Alt avhenger av hvor man reise og hvilket utgangspunkt man har. Om jeg f.eks. bestemmer meg for å ta 1-2 uker i Norge i løpet av høsten hvor jeg er fleksibel både når det gjelder tidspunkt og hvorvidt det blir first, business eller economy, så kan dette tilbudet potensielt være veldig godt. Uten at jeg har finregnet på det.

Lenke til kommentar

Om du ikke er absolutt nødt til å reise dit og reise i november ville jeg tatt sjangsen på å ventet med å bestille billett til Qatar Airways kommer med sine tilbud til det norske markedet i forbindelse med at de begynner å fly fra Oslo i oktober. Fra Køben har de tilbud på fra 5250 DKK til Bali.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...