Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen her som har testet Affinity Photo?

 

Ikke testet, men har tenkt å gjøre det hvis/når det kommer en trial versjon for Windows. Hadde vært flott med et reelt alternativ til PS som ikke krever abonnement.

 

 

 Den er allerede ute av beta ,  og de kjører kampanje frem til 22 Desember.

Jeg fikk nylig mail ifra dem - med tilbud om å kjøpe det for 29.99 £

 

 

Legger ved link til tutorials  ( de bruker Vimeo )

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den er allerede ute av beta ,  og de kjører kampanje frem til 22 Desember.

Jeg fikk nylig mail ifra dem - med tilbud om å kjøpe det for 29.99 £

 

Prisen er bra den, og jeg vet den er ute av beta, men gidder ikke bruke penger på et produkt jeg ikke kan få testet litt først. Da betaler jeg heller litt mer etter at de har fått lagt ut trial for Windows. De har det jo trial-versjon Mac så jeg antar det vil dukke opp for Windows også.

Lenke til kommentar

The-Digital-Picture har testet Canon sitt W-E1 Wi-Fi Adapter.

 

Overall, the W-E1 is a great product. For a low cost, the practically no-footprint device adds basic Wi-Fi features with the Canon Camera Connect app (and even more functionality with third-party remote control apps) to the Canon EOS 5Ds, 5Ds R and 7D Mark II. The only significant W-E1 downside is the loss of use of the SD card slot for image/video storage purposes. A great number of photographers are going to find Canon W-E1 Wi-Fi Adapter worth having in their kits and some are going to find it indispensable

 


 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er på utkikk etter et kamera som kan støve ned i skuffen. Brukes sjeldent,men når det brukes er det gjerne dåp,bryllup,ferie. Viktige ting å dokumentere altså.

 

Pris er viktig. Vil helst ha Nikon, det er jeg vant til. Sett på D700 med en 50mm, eller en billig 24-70 (sigma kanskje). Eller kanskje en d7100 med 17-50 2,8. Blits kan jeg låne når det trengs. Kjøper kanskje mer etter hvert, men en normalzoom og en sb600 er egentlig det jeg trenger.

 

Innsikt, vær så snill ?

Lenke til kommentar

Er på utkikk etter et kamera som kan støve ned i skuffen. Brukes sjeldent,men når det brukes er det gjerne dåp,bryllup,ferie. Viktige ting å dokumentere altså.

Anbefaler deg å oppdatere mobilen minst 2 ganger i året for best mulig kamerafunksjon - og det gjør de fleste uansett. Fordelen er at du ikke fomler med et gammelt system som har støvet ned i skuffen når hjernen er rusten....

Lenke til kommentar

 

Lyst på et nytt makroobjektiv med litt mer en grei forstørrelse, det har dukket opp en Zhongyi Mitakon 20mm f/2 4.5x Super Macro for fullformat, priset til 199 usd.

 

http://www.japanphoto.no/search/mitakon+20mm

 

Kan selvsagt også bestilles i Norge - gleder meg til å teste denne særingen!

 

Har du noen anelse om avstand fra objektivet til objektet ved 4,5:1? Ser for meg at 20 mm ved så stor forstørrelse kan være vanskelig å jobbe med, og passe best for gjennomskinnelige motiver. Selv om fronten er veldig liten kan den fort lage skygger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...