Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvorfor virker ikke plussen på "Dette diskuteres nå" lenger?

 

Hos meg virker ikke "dette diskuteres nå" i det hele tatt lenger, ble borte for noen dager siden. 

 

 

Jeg tok opp dette problemet med "support" tidligere denne måneden og nå virker det his meg.... les her for problemstilling og eventuell løsning

 

 

PS!! det ordnet seg for meg og virker fint nå

Endret av polljen
Lenke til kommentar

 

Hvorfor virker ikke plussen på "Dette diskuteres nå" lenger?

 

Hos meg virker ikke "dette diskuteres nå" i det hele tatt lenger, ble borte for noen dager siden. 

 

 

Var egentlig det jeg ville ha sagt.

Det skjedde for noen dager, kanskje en uke, siden. Alt i Dette diskuteres nå er borte. Tidligere har jeg kunne trykke på + eller - for å flere eller færre, men det ser ut som hele funksjonen er borte. Litt plagsomt når jeg vil se hva som er skrevet siden forrige gang jeg var innom. 

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor virker ikke plussen på "Dette diskuteres nå" lenger?

 

Hos meg virker ikke "dette diskuteres nå" i det hele tatt lenger, ble borte for noen dager siden. 

 

 

Var egentlig det jeg ville ha sagt.

Det skjedde for noen dager, kanskje en uke, siden. Alt i Dette diskuteres nå er borte. Tidligere har jeg kunne trykke på + eller - for å flere eller færre, men det ser ut som hele funksjonen er borte. Litt plagsomt når jeg vil se hva som er skrevet siden forrige gang jeg var innom. 

 

Som nevnt i tråden jeg linket til, så tømte  jeg "Cachen " i min nettleser (Chrome) og ved restart av nettleser så fungerte det uten problemer.

 

Jeg fikk "dessverre" et par utilsiktede "problemer" ved at brukernavn og passord måtte legges inn på nytt på de nettsidene jeg har lagret pålogging, men noe stort problem var det ikke for meg.

Lenke til kommentar

 

 

Hvorfor virker ikke plussen på "Dette diskuteres nå" lenger?

 

Hos meg virker ikke "dette diskuteres nå" i det hele tatt lenger, ble borte for noen dager siden. 

 

 

Jeg tok opp dette problemet med "support" tidligere denne måneden og nå virker det his meg.... les her for problemstilling og eventuell løsning

 

 

PS!! det ordnet seg for meg og virker fint nå

 

 

Hmm. Jeg har ikke gjort noenting, men nå virker den plutselig. Noen som har gjort noe, ser det ut som.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg fant en feil som ikke utløste noen feilmelding, men som førte til at enkelte trådtitler gjorde at denne listen ikke fungerte. Den ble nå nettopp løst. :)

 

For noen kunne den fungere, mens for andre ikke, fordi dere hadde ulike preferanser på hvor mange tråder dere vil se. Problemtråden kunne dermed havne utenfor listen til de det fungerte for.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Lensrentail har fragmentert en Canon EF 70-300mm f/4-5.6L IS II

 

 

Well, we already knew Canon was great at optomechanical engineering, and the Canon 70-300mm f/4-5.6 IS II is no exception. And unlike some of their cameras, they don’t seem to have a problem putting all the right features in their consumer grade models. We were impressed by the numerous elements that could be optically adjusted, by the metal collars and rollers, pleasantly modular and robust construction, and the efficient layout.

 

bayonetoff.jpg

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar

The Canon Digital Learning Center has made the AF settings guidebook for the EOS-1D X Mark II available for download.

 

 

This downloadable .PDF guidebook from Canon’s engineers will clarify many of the details about the incredible AF system in the EOS-1D X Mark II camera.  Information about the effect of different AF Cases, and various other menu settings, is spelled-out to help you make the most effective use of this camera and its powerful AF capabilities.  And, keep in mind — the vast majority of these apply to the 61-point AF system in Canon’s EOS 5D Mark IV camera (which uses the exact same AF sensor), so most of this will be useful information to owners of the Mark IV camera as well.  We’re confident having access to this file, on your computer or in a mobile device, will answer many of the questions which may arise as you use either of these cameras.

 

 

Lenke til kommentar

Har i det siste skrudd opp prisene for foto-oppdrag, og det har gått helt fint - med ett unntak, motebransjen pruter kontinuerlig. Har bare bestemt meg for å ikke flytte på prisen. Så vil man ikke betale; bruk andre fotografer :)

 

Edit:

Bruker man 500.000 på champagne; så har man penger til å betale fornuftig til fotograf er mitt syn.

Endret av TGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Edit:

Bruker man 500.000 på champagne; så har man penger til å betale fornuftig til fotograf er mitt syn.

Er vel ofte slik i mange sammenhenger. Bruke masse penger på sus og dus, og heller få dårlige bilder av det -_-

 

Folk i dag vil som regel ha mest mulig for minst mulig penger.. og de tror at kvaliteten vil være det samme, og/eller så er de langt fra kresne og at det bare er "bra nok"..

Lenke til kommentar

 

Edit:

Bruker man 500.000 på champagne; så har man penger til å betale fornuftig til fotograf er mitt syn.

Er vel ofte slik i mange sammenhenger. Bruke masse penger på sus og dus, og heller få dårlige bilder av det -_-

 

Folk i dag vil som regel ha mest mulig for minst mulig penger.. og de tror at kvaliteten vil være det samme, og/eller så er de langt fra kresne og at det bare er "bra nok"..

 

Min tanke er også at om man selger seg for billig så ødelegger man hele næringen. Får jeg ikke fornuftig betalt kan jeg heller kose meg i sofaen hjemme har blitt mitt syn. Regner med de ruller over og betaler det jeg vil ha, de bare spiller litt vanskelig :)

Lenke til kommentar

 

 

 

Lensrentail har fragmentert en Canon EF 70-300mm f/4-5.6L IS II

 

...and the Canon 70-300mm f/4-5.6 IS II is no exception. 

 

Ville bare rette på at det er ingen L.. :p

 

Sånn går det når man bruker klippe/lime-verktøy og siterer lugubre nettsiden :p

 

attachicon.gif70-300 mkii.jpg

 

Ja man skal ikke tro alt man leser på nett, selv Canon Rumors :grin:

 

 

Heh, jeg skal nevne det for Craig neste gang vi snakkes.

 

Vi planlegger forresten å dra på whiskytur sammen våren 2018. 8-9 destillerier på 4-5 dager. :)

Lenke til kommentar

Heh, jeg skal nevne det for Craig neste gang vi snakkes.

 

Vi planlegger forresten å dra på whiskytur sammen våren 2018. 8-9 destillerier på 4-5 dager. :)

 

Kult!

Jeg kjøpte meg nylig et fat hos Myken Destilleri. Røkt på sherryfat. Skal bli spennende å smake på om noen år!

Lenke til kommentar

 

Heh, jeg skal nevne det for Craig neste gang vi snakkes.

 

Vi planlegger forresten å dra på whiskytur sammen våren 2018. 8-9 destillerier på 4-5 dager. :)

 

Kult!

Jeg kjøpte meg nylig et fat hos Myken Destilleri. Røkt på sherryfat. Skal bli spennende å smake på om noen år!

 

Fint at det er flere whiskyhoder her inne!

 

Jeg skal også på whiskytur nå til våren, i slutten av mai. Vi er fire stykker som skal besøke Balblair, Clynelish, BenRomach, Glen Moray, Cragganmore, Macallan og Aberlour. Så er det ny tur i september med en annen gjeng (program uvisst) før jeg i 2018 skal på tur med Craig og noen til. Da er det Islay som står for tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...