Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Med tanke på den ofte returnerende debatten om Canon kameraer og værtetthet........så kom jeg over disse bildene................

 

På en Strand med sol, sand og saltvann er jo ofte et favoritt sted for vakre foto motiver.......... men kanskje ikke et miljø som kan regnes som kameraets beste venn.............. Canon 60D................ :hmm:

post-157018-0-12792100-1396874424_thumb.jpg

 

Så hender det seg sånn at man litt ubetenksomt legger fra seg kamera på stranden og så kommer det en bølge............. :new_woot:

post-157018-0-82762000-1396874427_thumb.jpg

 

....... pytt pytt - det er jo tross alt bare å skylde sanden ut av kamera................. :dremel:

post-157018-0-31241500-1396874464_thumb.jpg

Ikke noe grunn til å stresse egentlig........bruk tiden til å sole seg mens kamera tørker............... :sleep:
post-157018-0-23161500-1396874888_thumb.jpg

 

...........så er det bare å fortsette fotograferingen.............. :dribble:

post-157018-0-16734700-1396874452_thumb.jpg

 

..........før man fortsette fotovandringen..................... :love:

post-157018-0-21522100-1396874443_thumb.jpg

 

............er det egentlig noe å lure på om kamera fungerer enda......... :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket kamera?

 

Hvilket kamera? :innocent::whistle:

De kara må klare å lese litt tekst også.......................ikke bare :eek::p .................... :lol:

 

PS; det var også et bilde.............hvor man også kunne se kamera type.........men jeg er litt usikker om jeg ville bli kastet ut av forumet hvis jeg postet det............... :whistle::grin:

Endret av arthon
Lenke til kommentar

Adobe Lightroom mobile er blitt offisielt.

 

"Edit and organize images anywhere, anytime on your iPad (coming soon to iPhone)"

 

Features

  • Sync mobile edits, metadata and collection changes back to the Lightroom catalog on a Mac or Windows computer.
  • Automatically import images captured on an iPad and sync back to a Lightroom catalog on the desktop.
  • Work on images, even when your iPad is offline, for a truly portable experience.
  • Sync photos between Lightroom 5 and Lightroom mobile; synced photos can also be viewed from any Web browser.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Finnes det noen gode, ikke så altfor kompliserte programmer som lar meg etterbehandle videoer tatt med 5D2? Går det an å redigere klipp på samme måte som stillbilder eller er det mer komplisert?

 

Lightroom kan jo gjøre dette, men synes det er litt dårlig med muligheter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

LR 5.4, er det en gratis oppdatering om man har LR5.3? Eller er det sånn "kjøpe på nytt oppdatering"? Prøvde se etter oppdateringer via hjelp menyen, men den sa bare at min LR5.3 er oppdatert.

Gratis. Ligger lenke til nedlasting i lenken til "release notes" jeg postet over. På min Lightroom fikk jeg spørsmål om oppgradering som det bare var å svare ja på.

Lenke til kommentar

 

LR 5.4, er det en gratis oppdatering om man har LR5.3? Eller er det sånn "kjøpe på nytt oppdatering"? Prøvde se etter oppdateringer via hjelp menyen, men den sa bare at min LR5.3 er oppdatert.

Gratis. Ligger lenke til nedlasting i lenken til "release notes" jeg postet over. På min Lightroom fikk jeg spørsmål om oppgradering som det bare var å svare ja på.

 

Har du 64bit versjonen? Venter og ser an, ser i den linken at

Lightroom 5.4 is now available as a final release on Adobe.com and through the update mechanism in Lightroom 5

 

Så da bør jeg jo få oppdatert det via programmet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Har du 64bit versjonen?

Ja, det er den jeg bruker.

 

Edit: Blir henvist fra LR til nedlastingssiden, så vil tro det går greit å gå til lenken direkte.

 

"Nyheten" ligger nå også på dpreview.com, som skriver: "Lightroom 5.4 is also now on Adobe.com and available through the update mechanism in the application."

 

http://www.dpreview.com/news/2014/04/08/adobe-camera-raw-8-4-and-lightroom-5-4-now-available?utm_campaign=internal-link&utm_source=news-list&utm_medium=text&ref=title_0_0#press2

Endret av Slettet-U8ZiojSR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...