Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen med mye konsert-erfaringer her? Hvor er det best/billigst/mest praktisk for nordmenn å dra hen i Europa hvis Danmark/Sverige/Norge ikke er steder en artist vil besøke? Tyskland, Spania, Frankrike eller andre steder? Foretrekker å holde meg ute av UK hvis det er mulig. Kan bra engelsk, og har hatt tysk på skolen en gang i tida, men gjør meg neppe særlig fortstått med tysk.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Dere som stadig selger ting på bruktmarkedet. Hvordan er markedet nå like oppunder jul?

 

Sitter å lurer på om jeg skal selge E-30 og noe 4/3 optikk.

 

Har merket at det ikke er like mye action på bruktmarkedet nå som det var for gjerne 6 måneder siden. Vet ikke om det nødvendigvis vil forandre seg så mye før/etter jul. Folk får gjerne en del nytt utstyr til jul (eller kjøper presang til seg selv "fra julenissen") og hiver det gamle på bruktmarkedet i romjulen. Men, så får også folk gjerne en liten disponibel pengesum.

 

Tror for øvrig du må ganske lavt ned i pris for å få solgt 4/3-greier. Optikk skal vel gå noenlunde greit siden mesteparten kan brukes på OM-D med adapter, men hus får du ikke mye for.

Lenke til kommentar

Noen med mye konsert-erfaringer her? Hvor er det best/billigst/mest praktisk for nordmenn å dra hen i Europa hvis Danmark/Sverige/Norge ikke er steder en artist vil besøke? Tyskland, Spania, Frankrike eller andre steder? Foretrekker å holde meg ute av UK hvis det er mulig. Kan bra engelsk, og har hatt tysk på skolen en gang i tida, men gjør meg neppe særlig fortstått med tysk.

 

Amsterdam må jo være det åpenbare valget her mtp. pris på reise og overnatting samt den korte avstanden, og det er jo en by de fleste store artister er innom. Ellers kan det jo ikke være feil med Berlin, Barcelona eller Paris heller. Selv ville jeg gått for sistnevnte men det er fordi jeg har en svakhet for alt fransk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...